kloffsk Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Deilig!!! Swansea fremfor Hammers any day. 3 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) då gjelder det berre at Swansea sine supporterar stiller sterkt med ein chant basert på dette mesterverket her til hausten http://www.youtube.com/watch?v=yOvVL2Au2PQ Endret 30. mai 2011 av Sjur577 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Reading heter Royals, ikke Hammers. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Han mente vel West Ham som rykket ned tenker jeg 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 You don't say... Forøvrig er jeg enig i at Swansea er et mer underholdne lag for nøytrale enn West Ham. Føler likevel heller at Swansea tar plassen til Blackpool, for jeg tror de kommer til å bli en ny kjæledegge neste år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Straffe til Swansea!! 1-0!! 2-0!! 3-0!! Huff, føler meg som Step_up nå. Du redigerte, det greier ikke han. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Fyren ble frikjent, han andre kandidaten er suspendert, nå er Blatter eneste kandidat før presidentvalget på onsdag. Vi har flere år med Blatter foran oss mao. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Høydepunkter fra pressekonferansen kommer sikkert, men der framstod han i alle fall som en kronidiot. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Enda mer Blatter ja. Hurra for det...... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Shane Long må gå ifra Reading. Stor i kampen mot Cardiff, selv om han var litt mer nøytral i denne. Ble ikke akuratt overasket når jeg hørte at Blatter klarte å kjøpe seg til nye år igjen! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Bra gjort Swan(Chel)sea. Godt gjort av ungguttene. Det som er sprøtt er at Chelsea ganske sikkert hadde kommet bedre ut av årets sesong med Borini/Sinclair enn Torres/Drogba. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Drogba var da ikke så ille? 27 målpoeng i sesongen står det respekt av, og det på kun 30 kamper fra start. Endret 30. mai 2011 av Latias Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Der var Big Sam klar for Hammers Ingenting er offisielt klart enda, men alt tyder på det. Med mindre Dave Jones(God no) blir aktuell nå som han fikk sparken i Cardiff. Med tanke på at Martin O'Neill er det siste alternativet sier jeg greit ja til Allardyce. Satt opp noe jeg tror/frykter kan skje med førsteelleveren: Speroni Jacobsen - Faye - Tomkins - Konchesky Diouf - Noble - M.Brown - Collison Piquionne - Phillips Trist syn, selv om de hadde hatt en god mulighet på å rykke direkte opp. Allardyce har jo for vane å hente Diouf, mens Michael Brown(hat) har vært i ryktene i det siste. Håper for all del at de aldri kommer i nærheten av klubben. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Barton kåret til årets spiller av fansen. Joey7Barton Joseph Barton Just heard the Newcastle fans have voted me there player of the year! Thanks am truly honoured. Toon army Joey7Barton Joseph Barton Am truly grateful and humbled as I thought Nolan, Tiote, Enrique and Collocini were all outstanding and more deserving of the award than me Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Barton ydmyk? Den var ny! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Drogba var da ikke så ille? 27 målpoeng i sesongen står det respekt av, og det på kun 30 kamper fra start. Antall målpoeng er kanskje ikke så skrekkelig, men prestasjonene hans har vært langt under pari. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er vel en grunn til at Drogba og Anelka mest sannsynlig drar fra Stamford Bridge snart. Langt under pari denne sesongen. Samme med Torres (hvem, sa du?)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå