Snikpellik Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 TV 2 har sikret seg rettighetene til UEFA Champions League Europas gjeveste klubbturnering skal vises i sin helhet på TV 2 de neste tre årene. TV 2 har kjøpt rettighetene til å vise alle fotballkampene i UEFA Champions League fra 2021-2024. Den aller gjeveste turneringen med Europas beste fotballklubber havner altså hos TV 2 i Norge, etter at TV 3 (NENT) har hatt rettighetene de siste tre tiårene. https://www.tv2.no/a/11410716/ ^ Var vel som forventet. Så da har Premier League og Champions League egentlig bare byttet hender mellom TV2 og Viasat. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 heh, jævlig surrete! men som du skriver. forventet. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Og det er dessverre forbrukerne det antagelig går utover, for det kommer ikke til å bli billigere vil jeg anta. Fotball på TV i Norge er svindyrt ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Dyrt i mange land hvor interessen er enorm dessverre. Billigere å se både CL, PL og EL i Norge enn i England (som også viser færre kamper enn her), og vi er såvidt litt dyrere enn Sverige og Danmark. Finland derimot er en del billigere for absolutt alt. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 EPL koster meg $65 for hele sesongen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Og Watford har visst kjøpt en fugl fra Ligaue 2. Har de starta silly season uten å si i fra?! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Snikpellik skrev (4 timer siden): Dyrt i mange land hvor interessen er enorm dessverre. Billigere å se både CL, PL og EL i Norge enn i England (som også viser færre kamper enn her), og vi er såvidt litt dyrere enn Sverige og Danmark. Finland derimot er en del billigere for absolutt alt. Du har nok rett i dette. Likevel, fotball på TV er et hakk eller to for dyrt i mine øyne, skulle gjerne sett pakker til 249 - 299,- enn 449 - 499,- slik at flere hadde råd til det. Men det tvinger folk på pub, så klart - det er jo moro det og ? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Med mindre jeg er garantert masse Spurs-kamper i en gitt måned betaler jeg aldri fullpris. Sumo har alltid tilbytt 2 for 1, 3 for 2 eller andre kampanjer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Haha, herregud. Folk kommer til å bruke halve lønna si på Sumo! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Bli med på pick a player -leken! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) Aaah, Liverpool «net spend» FC igjen! Dette er også interessant med tanke på Werner. Lønnskostnader utgjør en ganske mye større del av økonomien enn rene overgangssummer: Endret 7. juni 2020 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Jepp. Derfor han "ble for dyr". De midlene går heller for forlengelse av kontraktene til Vvd og Allison Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Det skal brukes publikumslyder fra Fifa 20 når PL starter opp igjen! dritkult. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Golf'ern skrev (1 time siden): Det skal brukes publikumslyder fra Fifa 20 når PL starter opp igjen! dritkult. Kanskje de er skikkelig late og bruker kommentatorene fra FIFA 20 også ? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) Comma Chameleon skrev (3 timer siden): Kanskje de er skikkelig late og bruker kommentatorene fra FIFA 20 også ? Grei oppgradering av enkelte av dem det vel? (Og så kan de jo holde dem permittert). Endret 8. juni 2020 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Golf'ern skrev (2 timer siden): Det skal brukes publikumslyder fra Fifa 20 når PL starter opp igjen! dritkult. Nei, det er ikke dritkult. Det er tragisk! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Pressemelding fra Sky om publikumslyd fra FIFA:https://www.skygroup.sky/en-gb/article/sky-sports-unveils-new-ways-to-watch-premier-league-return Sitat Sky Sports – in association with EA SPORTS FIFA created bespoke and team-specific crowd noise and chants to replicate the vibrant atmosphere of Premier League clashes, so fans don’t miss out on the noise that goes with the action. Viewers can select the Sky channel to watch with the added sound or without it. Ser ut som dette foreløpig bare er en greie man kan velge på Sky. Ingen ord fra TV2 enda om dette. Personlig synes jeg det er grusomt og kunstig med fiktiv publikumslyd, så jeg kommer ikke til å velge det. Har prøvd å se et par Bundesliga-kamper med det, men byttet kjapt tilbake til den vanlige lyden. Synes det bare føles feil å late som det er masse fans der, når det egentlig er helt tomt og ingen fans som påvirker kampen. – To nye positive tester i Championship. Ingen blant fire klubber testet i League One: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå