Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvprotrett du har fått opp der Game? Eller er det nye spiss kollegaen til Rooney?

Skal bli spennende å se hva Shitty får ut av spillerene de har hentet nå. Jeg er mer bekymret nå, enn når Mark var ved roret for å si det slik. Håper uansett at Tottenham gruser dem i første runde, just for the fun of it, ikke at jeg liker Tottenham heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ivertfall han har mye større sjanse enn Mark. Bedre innsikt i internasjonale spillere osv, dog har Mark mye erfaring fra Engelsk fotball som på ingen måte kan undervurderes.

Presset er stort ja, uansett har det vist seg at det tar tid å etablere et godt lag når de henter inn spillere på denne måten.

Så er det jo andre moment, hvorfor faen skal noen av de beste spillerene fra i fjor ut igjenn? Det virker jo helt håpløst. Craig herjet jo store deler av sessongen.

Angående topp fire, er eneste laget jeg er helt sikker på at ikke havner utenfor, United. De er ganske enkelt for etablerte så lenge Alex er ved roret. Alikevell setter jeg litt spørmålstegn ved måten han holder på, og det kostet dem antagelig gullet i fjor, men de havner aldri utenfor topp 4.

Hva tror du Mutu om Chelsea? På meg virker de svekket.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Hvis Hughes hadde fått meir tid i City kunne det kanskje blitt annerledes. Eit lag trenger stabilitet. Å bytte managere i fleng funker dårlig (snakker av erfaring). Og det blir også mange kjøp som mislykkes fordi dei ikkje passer til den nye managerens spelestil eller personlighet. Hvis Mancini får minst denne sesongen og kanskje neste så snakker me muligens topp 4.

Lenke til kommentar

Hvis Mancini får minst denne sesongen og kanskje neste så snakker me muligens topp 4.

Neste år, muligens topp 4?

Laget hadde en skandale dårlig Mark Hughes ved roret halvparten av sesongen ifjor og Mancini styrte skuta inn til en posisjon der de bare trengte å vinne mot Tottenham for å ta tidenes PL plassering og Champions League.

Man City er favoritter til å komme foran Pool, Spurs, Villa & andre mtp årets 4.plass. Hvis spillet sitter fra start og de nye signeringene finner seg til rette kan de komme på topp 2 i år.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt hva Chelsea holder på med om dagen. Ingen forsterkninger(Bønna brekker begge beina og får hjerneblødning i neste Skrtel duell), samtidig lemper det ut en masse etablerte spillere som kansje har sett sine beste dager, men forsatt full av erfaring.

At genrasjonsskiftet kommer har de vist lenge, og jeg tror kansje det blir litt brått. Ikke at det det er noen fare for klubben, men at de kan komme til å slite med å forsvare gullet.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt hva Chelsea holder på med om dagen. Ingen forsterkninger(Bønna brekker begge beina og får hjerneblødning i neste Skrtel duell), samtidig lemper det ut en masse etablerte spillere som kansje har sett sine beste dager, men forsatt full av erfaring.

At genrasjonsskiftet kommer har de vist lenge, og jeg tror kansje det blir litt brått. Ikke at det det er noen fare for klubben, men at de kan komme til å slite med å forsvare gullet.

Forsterkninger er på vei. Ramires er så godt som klar for Chelsea. David Luiz og Neymar er også linket til klubben er gode forsterkninger hvis dei blir hentet.

Lenke til kommentar

Er smått irriterende at Mancini har plass til feks Santa og Vieira men ikke Bellamy slik det ser ut i dag. Bellamy hadde endel meget gode kamper i fjor, men han var veldig varierende i prestasjonen, kanskje spesielt i siste halvdel var han litt svak. Men totalt sett har han vært en av de beste spillerne de to siste sesongene. Han har vært ute i media og "sutret" men jeg må ærlig innrømme at han virkelig har et poeng, for viss ikke Bellamy skal få plass? Hvem i helsiken fortjener en plass da ? Før han kom til City hadde jeg egentlig ikke en formening om Bellamy, han virket jo noe vill, men synes han har klart seg bra i City oppførsel messig. Og han driver med mye veldedighet utenom fotballen så jeg forstår ikke all hetsen hans, noe joda, men det er kanskje litt overdrevet til tider. Men jeg heier jo på City så det er vel naturlig.

Jeg var glad når Hughes forsvant, han gjore mye forandringen innad i klubben av personell, og jeg trodde det skulle bli mye vanskeligere å få han vekk. Han viste utrolig liten taktisk forståelse, og kjøpene hans, spesielt Santa og Lescott(Solgte Dunne, årets spiller 1000år på rad for 6mil!! og Lescott inn for 20+++mil? Joda...) er en skandale og grunn nok til å sparkes alene synes jeg. Greit man har mye penger, men pengene bør ikke sitte så løst. Han virket til å komme på kant med flere tekniskbegavet spillere også, noen med litt større ego enn andre kanskje. Han solgte Elano og erstattet han med, vel ingen så kunne ta over rollen, dumt. Det som felte Hughes var vel alle disse uavgjort kampene på rad, som egentlig var med å avgjøre 4 plassen "før" alle kampene var spilt. Men nå det er sagt hadde han sikkert ikke gjort det så mye dårligere enn Mancini, men hopper ikke i taket over Mancini heller. Han virker konfliktsky og litt feig? Og ser ut til å elske 2-3 defansive midtbanespillere på en gang :thumbdown:

Inntrykket er at mange City supportere vil ha kontinuitet, det er vel og bra, men når det eneste argumentet for å beholde Hughes var kontinuitet, så blir det litt tynt. Det er jo tragikomisk å sparke managere hele tiden, og "kjøpe" nytt lag, men viss kontinuitet er det eneste argumentet, så synes jeg ikke det holder. Viss Mancini ryker ved Januar er jeg ikke overrasket, og topp 4 ? Haha det skjer aldri med City, viss det er et lag som kan rote det til for seg selv, ja selv med alle de beste forutsetninger, så er det City. Såpass erfaring har jeg fra denne laughing stock klubben.

Nei dette blir en sirkus utenlike, med mange nye skuffelser som vanlig. Å gud som jeg savner Vassell, Dunne, Foe, Goater og Elano og ikke minst Michael Johson som har hatt et skademareritt i 2år.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...