Benbjo Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 2 hours ago, Whiteshit said: For øvrig første gang sia månelandinga at Spurs, Chelsea, United, City, Arsenal og Liverpool er vidare ifra 5. runde i FA-cupen. Sia det var snakk om at "the big six" ikkje tok cup'en seriøst. ...tenk om PL blei tatt like seriøst. [/sarcasm] ^^ Hvor mange ganger har disse lagene IKKE møtt hverandre før 6.runde siden da? 1 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 timer siden): Var veldig glad i canal + sitt opplegg og de leverte seriøse opplegg og banebrytende intervjuer før tv2 tok over. Gikk jo bra det også. Sunn skepsis enda, men de har to år på seg. Ja, Canal+ hadde et bra konsept som TV2 lånte mye av. Mange kule gjester med tidligere storspillere og sånt. Det tok jo også litt tid før TV2 kom ordentlig bra i gang. Men har du sett på svensk PL-sending på Viasat så håper jeg virkelig det blir bedre når de tar over i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Sett endel svensk, men da i hovedsakelig vn/em-studio. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Skikkelig kjipt at Tv2 mister rettighetene, Viasat er så stusselig i forhold. Tv2 har vært jævli bra disse årene syns jeg, kun Morley som jeg kan utsette noe på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Snikpellik skrev (46 minutter siden): Ja, Canal+ hadde et bra konsept som TV2 lånte mye av. Mange kule gjester med tidligere storspillere og sånt. Det tok jo også litt tid før TV2 kom ordentlig bra i gang. Men har du sett på svensk PL-sending på Viasat så håper jeg virkelig det blir bedre når de tar over i Norge. Se for deg samsending i Skavlan-stil. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Benbjo skrev (2 timer siden): Hvor mange ganger har disse lagene IKKE møtt hverandre før 6.runde siden da? Med mine ca utregninger litt i overkant av 20% sjanse å møte et av dei andre topp 6 lag i runde 3 eller 4. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Sexylubb1 skrev (1 time siden): Se for deg samsending i Skavlan-stil. Grøss. Sikkert noen ressurser de kommer til å bruke av hverandre da, som reportasjer og reportere fra stadion på tvers av de nordiske landene slik de har gjort i CL-sendingene. Sparer penger på det. Gruer meg mest til alle bettingreklamene. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Eg er vel mest spent på pris/kommentering. Studio før og etter har eg sjelden tid til. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) Jeg har sånn 4 forskjellige kanaler fra Viasat gjennom påtvunget Telenor-dekoder. Lurer på om de kommer til å kjøre noen kamper der? Hadde vært greit. Sitat Medieekspert og redaktør i tidsskriftet Kampanje, Knut Kristian Hauger, spår et dyrere tilbud for seerne når TV 2 mister Premier League-rettighetene. Må man være medieekspert for å skjønne det? Endret 6. februar 2020 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Synes tv2 brukte noen år på å få det til, men ble etterhvert veldig bra. Blir litt trist, men jeg likte også canal+ veldig godt i sin tid og det ordnet seg jo. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Enda dyrere? Som om det ikke allerede er dyrt nok å få se et fåtall av laget sitt sine kamper. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Angrer ikke et sekund på at jeg stoppet å støtte de kyniske jævlene økonomisk for flere år siden. Prisen går opp så ufattelig mye raskere enn verdiøkningen man får. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Aguero månedes spiller for 7 gang. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Da har han vunnet flest månedens spiller-priser av alle, forbi Harry Kane. Klopp gikk forbi Redknapp og O'Neill, og har nå bare Sir Alex, Wenger og Moyes foran seg i antall månedens manager-priser. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Moyes > Klopp Tar med meg den jeg 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 (endret) Moyes er helt klart en mye bedre manager enn Klopp, ja. Det er en grunn til at han har trent Manchester United, som er en større fotballklubb. Han har dessuten aldri rykket ned med noe lag han har hatt en hel sesong, slik Klopp har gjort. Endret 7. februar 2020 av Snikpellik 4 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Deilig innsikt, @Snikpellik! Du skal få lyspære for det der? 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 time siden): Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Blir ingen city-kamp denne dagen. Utsatt pga været. Spørs om kampen må taes igjen i en senere uke da begge lag skal ha vinterferie de også. Spent på hva FA gjør i denne saken. Gøyest for de med city-spillere på fantasy selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå