Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten å vite hva Toure tok, så er vel sannsynligheten for at han tok noe som ikke var prestasjonfrembringende stor, og dermed er det mer en sybolsk karantene. Når det kommer til Rio så kunne han tatt alt mulig, men de fikk ikke testet han, derfor fikk han en straff som passet til det.

Hæh? De fikk ikke testet han? Han kom en halvtime forsent, de FIKK testet ham, han var REN.

Lenke til kommentar

Har sagt det før og kan si det igjen. Å ikke møte til dopingtest er det samme som positiv prøve, det sier antidopingreglementet og sånn er det.

 

At en City-spiller ikke ble straffet virker veldig rart, og uten at jeg kjenner saken så høres det forferdelig ut. Men at Rio sin straff var korrekt er det ikke noe å si på.

Lenke til kommentar

Har sagt det før og kan si det igjen. Å ikke møte til dopingtest er det samme som positiv prøve, det sier antidopingreglementet og sånn er det.

 

At en City-spiller ikke ble straffet virker veldig rart, og uten at jeg kjenner saken så høres det forferdelig ut. Men at Rio sin straff var korrekt er det ikke noe å si på.

Han fikk bot, så straffet ble han. Rio fikk 8 måneder, Mutu og Toure avlegger begge positive prøver men slipper unna med lavere straff. Det er jo der FA feiler så inn i helvete. Straffen til Rio sett for seg selv er grei. Og så lenge alle andre blir straffet på lik linje er det fortsatt ok, men de blir ikke det. Det er jo akkurat derfor vi klager over det.

 

@Banan: Rio ble ikke testet. De var fortsatt der, men nektet å teste han siden han var for sen. Byråkratiet og latskap ga han 8 måneder.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Jeg er litt enig med Teipball som mener at det er forskjell på hva en tar. Mutu tok vel kokain? Ikke akkurat det mest prestasjonsfremkallende middelet en får tak i. Så om Toure hadde røykt seg en bong eller noe i den duren, så er 6mnd mer enn nok - selv om den burde vært lik Ferdinand sin.

Lenke til kommentar

Jeg er litt enig med Teipball som mener at det er forskjell på hva en tar. Mutu tok vel kokain? Ikke akkurat det mest prestasjonsfremkallende middelet en får tak i. Så om Toure hadde røykt seg en bong eller noe i den duren, så er 6mnd mer enn nok - selv om den burde vært lik Ferdinand sin.

Garanter deg at om du tar deg en stripe før en kamp spiller du mye bedre enn du hadde gjort uten.

Lenke til kommentar

Kokain sine effekter er langt ifra typiskt det folk forbinner med dop, noe du sikkert allerede vet. Man blir ekstremt glad, men samtidig mye mer på vakt. Også orker man fantastisk mye mer når man er rusa på kola. Det er først ved bruk over lang tid eller om man får noe som er skikkelig urent(hvor realistisk er det at en fotballspiller sniffer dårlig dop om han først skal?) så man har all mulighet til å spille en mye bedre kamp når man er rusa. Vil jeg da si.

Lenke til kommentar

Kokainrusen er svært kortvarig. Kildene jeg har sett varierer, men de fleste sier 5 - 15 minutter. Jeg ser ikke helt hvordan det skulle hjelpe å ta kokain før en kamp. Noe jeg vil tro er grunnen til at det så godt som ikke blir brukt som et prestasjonsfremmende middel i noen idrett så vidt meg bekjent.

 

Effects on Performance

The effects of cocaine on performance are minimal and are limited to increasing arousal and alertness with low doses. As the dose increases, detrimental effects such as reduced co-ordination and unwarranted aggression are frequently reported.

 

Lenke til kommentar

Tror at neste sesong blir enda jevnere enn i år, United er langt fra sikret et gull. Når både City, Chelsea og evt. Arsenal og Liverpool vil kjøpe spillere som vil heve deres nivå ytterlig mer. Kommer til å bli en gullkamp mellom 3-4 lag helt til siste slutt, det er hvertfall jeg sikker på. Nedrykkskampen vil vel også bli like jevn som i år, og forhåpentligvis uten Blackburn Rovers som har forsterket nok til å unngå det!

Lenke til kommentar

Mulig at det har noe med hvordan Vidic oppfører seg på treningsfeltet i tillegg til tilstedeværelse på banen i kamp. Kapteinen skal være en ledertype, og av de som har spilt denne sesongen ser jeg kun VDS, Rio og Vidic som kapteinstyper, og at det er Vidic kan jeg godt forstå. En av de beste (om ikke DEN beste) midtstopperene i PL i dag.

 

Og det kommer fra en Liverpoolsupporter ;)

 

EDIT: Angående vår egen kaptein:

Gerrard har tidligere vært en ledertype, gått foran, tatt tak osv. Dessuten er han local lad. Soleklart at han tok over kapteinsbindet etter Hyypiä. Denne sesongen har det "dabba litt av". Carra er soleklart nestemann på listen, men etter denne sesongen bør man kanskje vurdere noe annet. Da står man igjen med Reina, stort sett. Reina og Kuyt (WHAT???)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Hmm. Folk sier at dette har vert en gjevn sesong men vi må tilbake til 04-05 for å finne en mere suveren vinner.

 

Suveren og suveren. United "avgjorde" det denne sesongen i 3. siste runde, og når de i tillegg fikk det avgjørende poenget i den 2. siste runden, så kommer det vel som ingen bombe at Chelsea mister "piffen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...