Golf'ern Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Skjedde med filmingen der? så jo nesten ikke målet til Chelsea. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Golf'ern skrev (13 minutter siden): Skjedde med filmingen der? så jo nesten ikke målet til Chelsea. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Berge fra start for Sheffield U. Det hadde jeg ikke regnet med. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) Maddison fortsetter å rævkjøre laget mitt, synd jeg ikke fikk til å bytte han ut.. edit.. denne skulle i FPL tråden.. Endret 1. februar 2020 av Golf'ern Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Hva er dette for noe? 5 minutter etter situasjonen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) Og hvorfor får ikke Sterling gult nr 2 om det ikke er straffe nr 2? Han har jo oransje kort fra før... Endret 2. februar 2020 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 VAR fortsetter å klovne det til. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Helt seriøst. Om det ikke er straffe så er det gult for filming. Det er ikke noen mellomting der. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 VAR er så jævla rotete.. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Just now, Sexylubb1 said: Helt seriøst. Om det ikke er straffe så er det gult for filming. Det er ikke noen mellomting der. Men kan VAR korrigere for gule kort? Er det ikke kun korrigering fra gult til rødt, eller rødt til gult? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) Liquidkey skrev (3 minutter siden): Men kan VAR korrigere for gule kort? Er det ikke kun korrigering fra gult til rødt, eller rødt til gult? Nei, men Dean kan velge å gi gult uavhengig av VAR. Endret 2. februar 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 De må slutte å vente til ballen er ute av spill eller hva de driver med, det kan ta minutter, VAR må ta det med engang. Sterling blir jo tatt så gult kort blir for dumt, ser ut som straffe. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Liquidkey skrev (3 minutter siden): Men kan VAR korrigere for gule kort? Er det ikke kun korrigering fra gult til rødt, eller rødt til gult? Det vet jeg ikke. Og Dean mente jo Lloris var på ball først, noe han åpenbart ikke var. Så da vet jeg ikke helt hva VAR egentlig gjorde i den situasjonen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 1 minute ago, Snikpellik said: Nei, men Dean kan velge å gi gult. Det er sant. Men så synes jeg det kan tilgis da han åpenbart ikke hadde oversikt over situasjonen. Eller burde han antatt filming og latt VAR rydde opp? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Sterling skulle vært utvist. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Deilig!!! Lets goooo! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 .AN.XVIII.IV:. skrev (24 minutter siden): Sterling skulle vært utvist. Får ta til takke med Zinchenko 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Nydelig satt! sykt at Spurs leder, fin oppsummering for City om det står seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå