Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Æsj, Lillestrøm(vet at du tenker Start :p)

 

Når det gjelder Blackburn tror jeg dere kan overraske i PL neste år. Med en god spiss(ikke Ba!) kommer mye av problemene deres til å forsvinne. Samtidig blir Hoilett, Olsson, N'Zonzi og P. Jones 1 år eldre og bedre.

 

Spørs om det funker med Steve Kean da, men med en ny manager kan dere ta sikte på midten av tabellen og oppover.

Tror Steve Kean bare trenger tid, virker som en fornuftig fyr så. Sir Alex startet vel heller ikke kjempebra i United? Sant som du sier, vi trenger en superspiss på topp så er det meste gjort! I tillegg tror jeg at Formica og Rochina kan slå igjennom neste sesong for oss, to veldig spennende spillere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chelsea (1297) vant fair-play tabellen foran Spurs (1288) og United (1271). Men siden alle de er i Europa allerede, går EL-plassen til Fulham (1264). Nedrykkslagene Blackpool (1263) og West Ham (1259) var bare ett gult kort unna plass i europaligaen.

Lenke til kommentar

Joey Barton er nå på twitter, og han blir ØDELAGT av Piers Morgan.

 

Joey Barton:

Hopes Piers Morgan & Robbie Savage are as brave on here as when they write about me in the columns...

 

Piers Morgan:

Yes, Mr Barton, I am

 

Thing about combat on here @Joey7Barton is that you have to use your brain, not your fists. Not really a fair fight but best of luck...

 

Joey Barton:

shows how naive you really are.............everyones brave behind a type writer

 

Piers Morgan:

Anyone know if @Joey7Barton is the real one? His spelling is suspiciously good so far.

 

Joey Barton:

no sendings off last season my new acquaintance..........

 

Piers Morgan:

Was that because you were in prison?

 

Joey Barton:

Prison? sometimes you have to take steps backwards in order to move forwards...........

 

Piers Morgan:

Like NUFC not renewing your deal?

 

OUCH!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Forresten, FA har et budskap å komme med etter at Kolo Toure ble utestengt i 6 mnd:

 

Det er mye bedre å dope seg enn å komme en halvtime forsent til dopingtest!

Ban startet i mars. Det har gått to måneder allerede. De tre neste månedene er det ferie. Gått fem måneder. Kolo er tilbake i spill igjen i september, ergo går han glipp av én måned med spill. Good game, Bernstein. :thumbup:

Lenke til kommentar

Du har jo ikke satt deg inn i situasjon så det blir jo bare vås det du sier. Men overraskende kort straff, spesielt siden det er city.

Vås det jeg sier? Jeg vet at Toure har brukt ulovlige midler og får 6 mnd. Jeg vet at Rio kom en halvtime forsent og var ren, han fikk 8 mnd. Trenger jeg egentlig sette meg lenger inn i saken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uten å vite hva Toure tok, så er vel sannsynligheten for at han tok noe som ikke var prestasjonfrembringende stor, og dermed er det mer en sybolsk karantene. Når det kommer til Rio så kunne han tatt alt mulig, men de fikk ikke testet han, derfor fikk han en straff som passet til det.

 

Er jo to forskjellige saker, og om Toure hadde noe lignende som Mutu så synes jeg ikke karantenen er for lang.

Lenke til kommentar

Rio møtte opp knappe timen etter at testen skulle vært tatt. Det er ikke et stoff på dopinglisten som har en så kort halveringstid, ei heller noe han kunne spekulert i.

 

Men glem det. Straffen til Rio var grei i seg selv, problemet med den saken er jo at en City-spiller kom unna med bot året før. At Toure får 6 måneder, vel hadde dere forventet noe lenger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...