Tåkefyrste Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Liker å se guardiola så bitter, bare synd det var mot liverpool. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 City velger å ikke anke saken. Enda en spiller ute for Pep mot Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Fint med kurs da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Om han får godkjent så ? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Avsluttende eksamen altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 hahahaha hahahaha ha Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Jeg vet ikke jeg. Jeg har sett verre dømming. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Mellom dette og oppførselen til Sterling fremstår city virkelig som bortskjemte drittonger. Vært gøy om Chelsea slo de neste helg. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (22 timer siden): hahahaha hahahaha ha Er de helt ute å sykle eller? dårlig taper den gjengen der. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Åjau https://twitter.com/SkySportsNews/status/1196876596482891786?s=20 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Så ikke den komme før sesongstart Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Overraskende. Dvs, helt tydelig at har vært litt konflikt der, og resultatene den siste tiden dårligere. Men hvem kan egentlig Tottenham få inn til å gjøre en bedre jobb? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 What? Helt absurd. Var jo i CL-finalen for 6mnd siden for pokker! Kan ikke skjønne annet enn at Spurs har absolutt verdensklasse på vei inn. Nagelsmann? Allegri? Mourinho? Kom igjen Raul, få ut Emery og inn med Maurice! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Glemte at ingen bryr seg om Spurs-tråden ? Ikke så sjokkert. Er vel et resultat av prosjektet har gått ganske lenge uten at de har gått hele veien kanskje? Ingen trofeer. Voldsom utladning etter tapet i CL-finalen. De har hatt ganske lik spillertropp gjennom disse årene også. Resultatene kan jo beskrives som en kollektiv kollaps og det er kanskje sånn at prosjektet kom til veis ende. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Syyyyykt! Må innrømme at jeg ikke så den komme egentlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Alkan skrev (4 timer siden): Syyyyykt! Må innrømme at jeg ikke så den komme egentlig. Har du sett Tottenham spille fotball dette kalenderåret? (Ikke jeg heller...) Hadde det ikke vært for CL og hans meritter frem til 2018 hadde han nok vært borte i sommer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Snikpellik skrev (4 timer siden): Glemte at ingen bryr seg om Spurs-tråden ? Ikke så sjokkert. Er vel et resultat av prosjektet har gått ganske lenge uten at de har gått hele veien kanskje? Ingen trofeer. Voldsom utladning etter tapet i CL-finalen. De har hatt ganske lik spillertropp gjennom disse årene også. Resultatene kan jo beskrives som en kollektiv kollaps og det er kanskje sånn at prosjektet kom til veis ende. Det er vel bare 4 Spurs-supportere her. ? Det har ryktes at han har mistet garderoben. Han har jo og sagt merkelige ting i pressekonferanser siste året... Det er nok og ganske opplagt at Spurs ikke ble kvitt en del spillere i sommer og derfor antakeligvis ikke fikk hentet inn nye han heller ville ha. Prosjektet har vært mer enn en suksess. Målet var CL-fotball med den nye stadion under vanskelige økonomiske kår. Det klarte han med glans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå