Whiteshit Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Nei heilt feil..dei møter Oxford borte, langt verre! Og united fekk Colchester heime, så det blei jo kurant der og. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 ENDELIG en fin trekning for United! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Colchester driver jo å slår ut championsleague finalister... pass på! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Southampton leder mot Man City. Skal vi tro det ender 6-1 til hjemmelaget? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 City og Lpool ligger under, men du vet at disse 2 lagene har masse mål i seg, i motsetning til et visst lag som tapte tidligere i dag...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 VAR kan egentlig bare kuttes ut. Totalt kaos Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 VAR kan egentlig bare kuttes ut. Totalt kaos Eller forbedres? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Eller forbedres?Engelskmenn don't change Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) Underdogenes store dag! Akkurat nå ligger det an til poengtap for United, City, Liverpool og Arsenal. I Spania taper Barcelona, mens Bayern ble knust 5-1 av Frankfurt. Foppall! Edit: der snudde City det ja. Og Liverpool, så klart. Endret 2. november 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Liverpool snur alltid på slutten, begynt å bli latterlig. Tror de slår City også. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Liverpool snur alltid på slutten, begynt å bli latterlig. Tror de slår City også.Liverpool har to mål på overtid. Ikke rart de scorer slik de overkjører og presser på. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) Liverpool snur alltid på slutten, begynt å bli latterlig. Tror de slår City også. Jeg har aldri sett et lag mer allergisk mot å tape. Om AV hadde ledet 6-0 til pause hadde det blitt 6-7 Endret 2. november 2019 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Den assisten fra Jorginho, helt enorm. Noe av det peneste jeg har sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Den assisten fra Jorginho, helt enorm. Noe av det peneste jeg har sett. Assisten er fantastisk, men kan ikke beskrive hvor deilig det er å ha noen som setter de sjansene på topp igjen. https://streamja.com/WkvE Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Det syns jeg ikke var straffe. VAR fungerer ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Faen i helvete for et møkkasystem. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Jeg har aldri sett et lag mer allergisk mot å tape. Om AV hadde ledet 6-0 til pause hadde det blitt 6-7 Enig, selv om Villa ledet 1-0 føles det nesten ut som Pool leder, man vet de snur det, det skjer hver gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Enig, selv om Villa ledet 1-0 føles det nesten ut som Pool leder, man vet de snur det, det skjer hver gang.Fikk tvilsom VAR imot seg også da. Lite hjelp å få. Presser i 90 min da blir det mål. Å gi opp på 1-0 er jo temmelig dumt. Hjelper å ha god manager og supportere på sin side. Endret 3. november 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Mentaliteten som vinner de kampene. Liverpool så aldri veldig stressa ut selv på slutten. Med en så lang rekke uten tap vet de at det alltid er mulig å snu det og vinne, selv langt på overtid. Har man i tillegg spillere med x-faktor (les: Mané) er det alltid mulig. Har et stadig fjernere minne av at det var slik i United, og det varte i så mange år at jeg aldri var det minste «redd» eller stressa når vi kom under. Man satt alltid med følelsen av at det skulle snu. Sterke personligheter, selvtillit og vinnermentalitet på banen gjør det alltid mulig, og det begynner Liverpool å få på plass nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Imponerende av Leicester. Fantastisk god mentalitet. Ser man viktigheten med god manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå