Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Felix? Dere mener han ukjente duden som ikke har oppnådd en dritt før han ble kjent som "han ungutten AM kjøpte for et skrekkelig beløp"?

De Light eller Sancho eller så kan denne kåringen drite å dra..

Hadde no en tålelig ålreit sesong i Benfica då. (om det er sammenligningsgrunnlag mot Sancho og De Ligt får andre vurdere)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lol. Felix "ikke oppnådd en dritt". Sprøtt å si. 15 ligamål på 26 kamper i debutsesongen sin på seniornivå for Benfica. Hattrick mot Frankfurt i EL, yngste noensinne til å gjøre det.

Sancho hadde også en veldig god sesong, men Havertz kanskje enda råere med 20 mål i Bundesliga. De Ligt selvfølgelig det opplagte valget, men han vant samme pris i fjor. 

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg at portugisisk liga er svakere enn tysk liga, ergo er prestasjonene til Sancho og Havertz bedre imo. 

Kan sikkert finne en 19 åring med 20 mål i en asiatiske liga. Betyr det at han skal rett innpå lista da eller?

Imo synes jeg en slik liste burde gå på mer enn bare på antall mål eller om spilleren er anerkjent, ergo noen som har prestert usedvanlig godt både som medspiller, lederegenskaper, forbilde, prestasjoner mål/assists, andre ferdigheter og andre nominasjoner/utmerkelser (årets spiller, årets mål, etc.), men noen av disse spillerne er på lista, i bunn og grunn for de de er selvfølgelig er talenter, men er det i lag som utmerker seg. F.eks Vinicius jr har ikke akkurat hatt noen bra sesong, men siden han spiller på Real Madrid er han med..

Samtidig mener jeg at De Light troner høyest her uanfuckingsett om han vant prisen i fjor. 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Da blir vi nok ikke enige. Felix leverte fantastisk i den ligaen han spiller i. Mange rare på lista ja. For eksempel Phil Foden og Ansu Fati. 

De Ligt er selvsagt den som fortjener det mest, men det er Tuttosport som deler ut denne prisen og de gir den neppe til samme spiller to år på rad. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...