Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 En annen statistikk er jo at de som leder tabellen til etter nyttår, vinner ligaen. Med mindre det laget heter Liverpool. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) En annen statistikk er jo at de som leder tabellen til etter nyttår, vinner ligaen. Med mindre det laget heter Liverpool. De har vel ledet ligaen 3 ganger til nyttår og tapt på målstreken 3 ganger? Det er ganske spesielt... Vi får se, men PL akkurat nå ser ut som et one team league. Et lag som er milevis bedre enn resten. Fryktelig jevnt bak de da. 9 poeng til nedrykk. 8 opp til Pool. Gap Endret 6. oktober 2019 av Benbjo Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 For en knallhelg for Liverpool! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Landslagpause, hvem får fyken? Ole, Poch, Silva eller ingen? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Aiai, 8 poeng opp for City, det er mye, det tror jeg virkelig ikke de klarer å ta igjen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Nå holder jeg jo med Liverpool, men fader så vondt jeg får i øynene av Mane når han faller. Det rulles rundt og han gløtter på dommeren. Det må sies at han er dritgod, dog. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Aiai, 8 poeng opp for City, det er mye, det tror jeg virkelig ikke de klarer å ta igjen. De har ikke møtt hverandre enda. Men ja, de er i enorm flytsone nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 (endret) De har ikke møtt hverandre enda. Men ja, de er i enorm flytsone nåLiverpool har to svære møter de neste rundene. Har allerede møtt arsenal hjemme og Chelsea på brua. City har uavgjortresultat mot Tottenham og that's it. Newcastle ledet med 10 poeng og endte opp på 2.plass. 30 kamper igjen. Endret 7. oktober 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Hvor lenge var Laporte ute igjen? Januar? Kan være ute helt til neste år, operert i kneet. Et stort tap for City. Premier Leagues beste stopper etter Van Dijk. Hele forsvaret deres er ute nå, i tillegg til De Bruyne. Stones, Mendy og Walker er sannsynligvis klare etter landslagspausen, hvis ikke er det krise for dem. Erstatterne er ikke i nærheten. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Kan være ute helt til neste år, operert i kneet. Et stort tap for City. Premier Leagues beste stopper etter Van Dijk. Hele forsvaret deres er ute nå, i tillegg til De Bruyne. Stones, Mendy og Walker er sannsynligvis klare etter landslagspausen, hvis ikke er det krise for dem. Erstatterne er ikke i nærheten. Flott! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 De vant ligaen uten KDB i fjor da, og har forsterket midtbanen i år... Forsvaret er jo krise selvsagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 (endret) Solgte kun Kompany og Danilo i sommer. Kompany spilte knapt kamper. Not really that diffrent team. Liverpool kjøpte kun ungdommer og Adrian. Endret 7. oktober 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Kompany spilte 17 kamper. Det er nesten halvparten av alle ligakampene det er ganske mye spør du meg? Han spilte vel også alle de store kampene vel? Kompany borte er et stort tap for Manchester City uten tvil. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Ja, og mange sa før sesongen at det var rart ikke City kjøpte en stopper. Det er kun der de ikke har god nok dekning. Nå får de svi for det, for backrekka er mye dårligere når alle er ute med skade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Kompany spilte 17 kamper. Det er nesten halvparten av alle ligakampene det er ganske mye spør du meg? Han spilte vel også alle de store kampene vel? Kompany borte er et stort tap for Manchester City uten tvil. Ble det så mange. Da trekker jeg tilbake den. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Ripe i lakken for Pochettino. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Aiai, ikke bra. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Hvorfor er dette en ripe i lakken for han? Hva skal han si der? You are all camel rapists? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå