Benbjo Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 7 poeng opp til Pool for City. Etter 8 kamper. Kan vel straks dele ut gullet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 7 poeng opp til Pool for City. Etter 8 kamper. Kan vel straks dele ut gullet.30 kamper igjen. Gjøk. Lenke til kommentar
Andrehehe Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) 8 poeng no Endret 6. oktober 2019 av Andrehehe Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Fantastisk!!! Satser på at Manu taper så er det perfekt. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Tenk hvis Spurs hadde vunnet. Hadde ligget likt med røkla bak Pool. Den magre trøsten er iaf at det ikke er langt opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Du lurte meg nå Thorstvedt! (Turte ikke å se på vg.live) Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Du lurte meg nå Thorstvedt! (Turte ikke å se på vg.live) Den straffa dere fikk på slutten i går ble plutselig mye verdt 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Skadene tar knekken på City. Erstatterne i forsvaret er for dårlige og uten Walker er de sårbare på konteren. De hadde ikke tapt med fullt mannskap i dag. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Hvor lenge var Laporte ute igjen? Januar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Den straffa dere fikk på slutten i går ble plutselig mye verdt"Fikk". Straffen er grei den. Er nøyaktig like mye verdt de 3 poengene enn de mot norwich,arsenal,Sheffield,chelsea,Southampton ,burnley og Newcastle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Skadene tar knekken på City. Erstatterne i forsvaret er for dårlige og uten Walker er de sårbare på konteren. De hadde ikke tapt med fullt mannskap i dag.Wolves tok poeng mot city i fjor å. Så ikke dagens kamp, men hørte wolves var igjennom flere ganger. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) "Fikk". Straffen er grei den. Er nøyaktig like mye verdt de 3 poengene enn de mot norwich,arsenal,Sheffield,chelsea,Southampton ,burnley og Newcastle. Jeg skriver litt som jeg snakker, du får ha meg unnskyldt. Straffa var helt ok den, mente ingenting annet. Poenget var kun at de tre poengene dere "fikk" på tampen i går, er mye mer verdt pga smellen City gikk på i dag. City - Wolves skal jo være 3p til City Endret 6. oktober 2019 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Gjenstår å se i mai det da. ? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Gjenstår å se i mai det da. Igjen, det er jo det som er poenget mitt. Den straffa d.. never mind 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Wolves tok poeng mot city i fjor å. Så ikke dagens kamp, men hørte wolves var igjennom flere ganger. Fire ganger. Alle gangene var det Otamendi på bærtur. Walker kunne løpt det opp men gikk av med skade, Fernandinho er for treig. Laporte hadde ikke fucka opp som Otamendi. Endret 6. oktober 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 PL er nok avgjort nå. Liverpool ligger an til å vinne PL med 38 poeng om dette fortsetter! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 30 kamper igjen. Gjøk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 30 kamper igjen. Gjøk. Begynner å nærme oss et forsprang som aldri tidligere har blitt hentet inn. 8p etter 8 kamper er et enormt forsprang. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Hadde ikke pool 10 poeng i forsprang forrige sesong? Og hvem vant til slutt? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå