bshagen Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 (endret) Fortsetter det slik en stund til, så tror jeg Pochettino sitter utrygt Endret 5. oktober 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 10 innslupne mål på 156 minutter er bekmørkt. Til sammenligning har forferdelige Manchester United sluppet inn 8 mål på 10 kamper denne sesongen. Man må jo spørre seg hva i all verden det er som skjer med stopperne. En del av målene de slipper inn er det jo ekstremt passivt bak der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 (endret) [url=https://twitter.com/brfootball/status/1180467035266076675?s=20]https://twitter.com/brfootball/status/1180467035266076675?s=20 Endret 5. oktober 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Benbjo er en dritt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 (endret) Benbjo er en dritt. ? Fremdeles on track til unbeaten Endret 5. oktober 2019 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 ? Fremdeles on track til unbeaten Fuck yeah we are!!!!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Fuck yeah we are!!!!! Ganske stor sjanse også. Er vel bare City på en god dag som kan slå Pool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Det kan jo bli bra når alt klikker sammen, da? Det er en god egenskap å vinne kamper på dårlige dager og potensielt avslutte sesongen bra i stedet for å begynne knallbra og bli dårligere når det nærmer seg slutten. Jeg er fortsatt sikker på at Manchester City kommer til å være dritgode etter jul og Liverpool kommer til å få merke det der tullete klubb-VM opplegget.Veldig god egenskap, men påstanden var at Liverpool ser uslåelige ut og det gjør de absolutt ikke. Påstanden nr 2 var at Liverpool vinner 38/38 å den er tvilsom at best. Fortjent at vi vant i dag over all. Men spilte ikke suverent Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ganske stor sjanse også. Er vel bare City på en god dag som kan slå Pool.Tøv. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Hva er poenget med VAR egentlig? Når en slik straffe blir stående så er det jo bare patetisk at vi i det hele tatt har VAR. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Nydelig klar straffe! Håper Wolves voldtar City i morgen (lol) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Tjukke svømmebassengbriller der da isåfall. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Tøv. https://www.vg.no/sport/fotball/i/kJ103a/liverpool-vant-igjen-naermer-seg-fantastisk-rekord Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Tjukke svømmebassengbriller der da isåfall.På deg ja Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Tjukke svømmebassengbriller der da isåfall. ?? Er du seriøs eller troller du nå? Om du ikke ser at det er straffe så er det nok du som har på deg litt for tjukke mannebrystbriller Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 United og Spurs neste for Liverpool. Blir jo enkleste kampene i år det. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 (endret) Hvis martial ikke får straffe selv etter VAR sjekk etter å ha blitt regelrett revet ned i feltet mot CP, fordi det ikke var "nok kontakt", så må du faen meg ikke fortelle meg at det var "nok kontakt" i denne situasjonen heller. Enten er begge situasjoner straffe, eller ingen. Uansett hva som er tilfelle så kan ikke dommerne jobben sin, og VAR fungerer ikke. Endret 5. oktober 2019 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 United og Spurs neste for Liverpool. Blir jo enkleste kampene i år det.Ikke faen. Spesielt i kampen mot United, der pleier ikke form eller ligaposisjon ha noe å si for utfallet, de lever liksom sitt eget liv. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Hvis martial ikke får straffe selv etter VAR sjekk etter å ha blitt regelrett revet ned i feltet mot CP, fordi det ikke var "nok kontakt", så må du faen meg ikke fortelle meg at det var "nok kontakt" i denne situasjonen heller. Enten er begge situasjoner straffe, eller ingen. Uansett hva som er tilfelle så kan ikke dommerne jobben sin, og VAR fungerer ikke. Det var nok kontakt i denne situasjonen og straffen var klar. Jeg har ikke uttalt meg om Martial-situasjonen, men det er ikke sånn at fordi dommerne gjør en feil i en kamp så må de gjøre samme feilen i alle resterende kampene Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 men det er ikke sånn at fordi dommerne gjør en feil i en kamp så må de gjøre samme feilen i alle resterende kampene Det er jo akkurat derfor man har VAR, for å forhindre feil dømming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå