Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Liverpool ville ha ligget i fjerde plass hvis VAR var innført ifjor. Vi får håpe at VAR vil slå ned på Salahs filminhSure. =) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 (endret) Epl har gjort det klinkende klart, hands skal ikke gi favør angripende lag. Helt innafor, blitt mye var mot/med City, men kan jo ha med at de har hatt marginene med seg uten videodømming. Hadde hatet det mer om city vant med juks. Just me maybe Som sagt før, har ingenting mot VAR, ei heller avgjørelsen her som var helt riktig. Jeg bare misliker det sterkt når det tar såpass lang tid og tar spontaniteten bort fra fotballen etterhvert. Den nye handsregelen er noe annet, den er jeg heller ingen stor tilhenger av. Laporte er sikkert ikke en gang selv klar over at ballen var borti armen. Men det er nå regelen, og den ble fulgt helt korrekt her. Det er da et stjerneeksempel på at VAR fungerer knallbra. Jeg hadde aldri oppdaget at Laporte var borti den med hånda si. Uventet at City taper poeng for min del. Ikke enig. Selve håndhevingen av regelverket fungerte strålende i dette tilfellet og VAR gjorde som det skulle. Jeg bare misliker ekstremt sterkt at det tar lang tid (noe som er uungåelig) og dermed etter feiringen. Jeg frykter at dette vil forandre fotballen og spontaniteten ved scoringer på sikt. Ellers meget fornøyd med resultatet og at VAR ordna opp og gjorde det riktig Endret 17. august 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Føles nok ekstra surt for City å miste den goalen på slutten, selv om det klart var den rettferdige beslutningen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Problemet er at VAR ikke er konsekvent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 (endret) Problemet er at VAR ikke er konsekvent.Det er jo det. Endret 17. august 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 (endret) Som sagt før, har ingenting mot VAR, ei heller avgjørelsen her som var helt riktig. Jeg bare misliker det sterkt når det tar såpass lang tid og tar spontaniteten bort fra fotballen etterhvert. Den nye handsregelen er noe annet, den er jeg heller ingen stor tilhenger av. Laporte er sikkert ikke en gang selv klar over at ballen var borti armen. Men det er nå regelen, og den ble fulgt helt korrekt her. Ikke enig. Selve håndhevingen av regelverket fungerte strålende i dette tilfellet og VAR gjorde som det skulle. Jeg bare misliker ekstremt sterkt at det tar lang tid (noe som er uungåelig) og dermed etter feiringen. Jeg frykter at dette vil forandre fotballen og spontaniteten ved scoringer på sikt. Ellers meget fornøyd med resultatet og at VAR ordna opp og gjorde det riktig Var ikke den letteste forseelsen å oppdage heller da. Tok ikke så veldig lang tid synes nå jeg. VAR-teamet tok affære og vi slapp at dommeren dro ned til skjermen selv for å sjekke. Tok ikke lengre tid enn ved hodeskade. Endret 17. august 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Det er jo det. Nei, keepere som forlater linjen er et godt eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 (endret) Nei, keepere som forlater linjen er et godt eksempel.Har ikke blitt dømt mot det i PL. Blitt presisert av Fa at slikt tull(samme med hands=straffe) ikke blir håndhevet i pl. Elendig eksempel. Endret 17. august 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Har ikke blitt dømt mot det i PL. Blitt presisert av Fa at slikt tull(samme med hands=straffe) ikke blir håndhevet i pl. Elendig eksempel. Fotball er mer enn bare PL. Når skjønn kommer inn i bildet kommer det til å forbli ujevnt, men alt må begynne et sted. 2 Lenke til kommentar
KirbyPoofer Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Det vil alltid være skjønn involvet, med eller uten VAR. Så langt har VAR vært strålende i PL hvertfall. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Enig, ingenting å utsette på VAR i PL så langt, men det kommer nok. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Jo, det blir vel sure miner når laget mitt er det som blir rammet, tenker jeg. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 VAR har jo funket utmerket sålangt, så å klage nå blir bare tåpelig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Skal man klage på noe så er det handsregelen. VAR har vært on point. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Funka perfekt i alle kampene, litt kluss i Leicester - Wolves men. Lov å diskutere selve systemet likevel, for det vil forandre fotballen og vi vet enda ikke helt hvordan Også viktig å skille mellom klaging på VAR og klaging på nye regler! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Ndidi, 1-1! Gjør opp for tabben, og Chelsea fortsetter å slippe inn mål. Chelsea så virkelig bra ut de første 20, minnet litt om United da Solskjær kom inn i desember. Falt en del etter det, og nå synes jeg Leicester har vært best i andreomgangen her. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 James Maddison. Hvor lenge er det til han er i United/City/Liverpool/Spurs? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Skakkeværra mulig å bomme på mål der da Maddison! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Lampard nærme marerittstart, så ut som Chelsea skulle vinne 5-0 etter den åpningen, nå er jo Leicester nærmest. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Oioi, nå er Chelsea heldige som ikke ligger under. Scorer sikkert mot spillets gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå