Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool ville ha ligget i fjerde plass hvis VAR var innført ifjor. Vi får håpe at VAR vil slå ned på Salahs filminh

Sure. =)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Epl har gjort det klinkende klart, hands skal ikke gi favør angripende lag. Helt innafor, blitt mye var mot/med City, men kan jo ha med at de har hatt marginene med seg uten videodømming.

Hadde hatet det mer om city vant med juks. Just me maybe

Som sagt før, har ingenting mot VAR, ei heller avgjørelsen her som var helt riktig. 

Jeg bare misliker det sterkt når det tar såpass lang tid og tar spontaniteten bort fra fotballen etterhvert. 

Den nye handsregelen er noe annet, den er jeg heller ingen stor tilhenger av. Laporte er sikkert ikke en gang selv klar over at ballen var borti armen. Men det er nå regelen, og den ble fulgt helt korrekt her. 

Det er da et stjerneeksempel på at VAR fungerer knallbra. Jeg hadde aldri oppdaget at Laporte var borti den med hånda si. Uventet at City taper poeng for min del.

Ikke enig. Selve håndhevingen av regelverket fungerte strålende i dette tilfellet og VAR gjorde som det skulle. Jeg bare misliker ekstremt sterkt at det tar lang tid (noe som er uungåelig) og dermed etter feiringen. Jeg frykter at dette vil forandre fotballen og spontaniteten ved scoringer på sikt. 

Ellers meget fornøyd med resultatet og at VAR ordna opp og gjorde det riktig :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Som sagt før, har ingenting mot VAR, ei heller avgjørelsen her som var helt riktig.

Jeg bare misliker det sterkt når det tar såpass lang tid og tar spontaniteten bort fra fotballen etterhvert.

Den nye handsregelen er noe annet, den er jeg heller ingen stor tilhenger av. Laporte er sikkert ikke en gang selv klar over at ballen var borti armen. Men det er nå regelen, og den ble fulgt helt korrekt her.

Ikke enig. Selve håndhevingen av regelverket fungerte strålende i dette tilfellet og VAR gjorde som det skulle. Jeg bare misliker ekstremt sterkt at det tar lang tid (noe som er uungåelig) og dermed etter feiringen. Jeg frykter at dette vil forandre fotballen og spontaniteten ved scoringer på sikt.

Ellers meget fornøyd med resultatet og at VAR ordna opp og gjorde det riktig :)

Var ikke den letteste forseelsen å oppdage heller da. Tok ikke så veldig lang tid synes nå jeg.

VAR-teamet tok affære og vi slapp at dommeren dro ned til skjermen selv for å sjekke. Tok ikke lengre tid enn ved hodeskade.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nei, keepere som forlater linjen er et godt eksempel.

Har ikke blitt dømt mot det i PL. Blitt presisert av Fa at slikt tull(samme med hands=straffe) ikke blir håndhevet i pl. Elendig eksempel. Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Har ikke blitt dømt mot det i PL. Blitt presisert av Fa at slikt tull(samme med hands=straffe) ikke blir håndhevet i pl. Elendig eksempel.

Fotball er mer enn bare PL. Når skjønn kommer inn i bildet kommer det til å forbli ujevnt, men alt må begynne et sted.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...