Snikpellik Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 (endret) Ikke PL, men Felix til Atlético for 1.2 milliarder. Det er så sykt det. Gutten har ikke et år med seniorfotball engang. Damn! Jorge Mendes er en trollmann av en agent. Leser at han får 12 millioner euro i agenthonorar, i tillegg til kjøpesummen... Megatalent med all verdens potensiale, men FOR en sjanse de tar. Ser at han allerede har fått draktnummer 7, nummeret til Griezmann (som fortsatt er Atletico-spiller). Ikke PL som du sier, men den vanvittige summen kan ha noe å si for engelske lag som vil handle fra Portugisiske klubber. For eksempel United, som vil ha Bruno Fernandes. Endret 3. juli 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 (endret) Velkommen tilbake Lampard? Endret 4. juli 2019 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Her er fallhøgda stor. Håper en ikkje tar livet av ei klubblegende. Kvir meg når Gerard skal prøve seg i pool, (som sikkert skjer en gang i framtida). 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Artig med Solskjær mot Lampard i serieåpningen! Både Lampard, Solskjær og Gerrard er såpass store legender i klubbene sine at jeg tror det skal veldig mye til å ødelegge ettermælet med dårlige sportslige resultater så lenge fansen ser at de gjør sitt beste. Skal nok noe verre til. Selv i Chelsea Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Ryktes at Drogba blir med i trener teamet! Håper det stemmer. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Jeg ville heller hatt Xabi Alonso enn Steven Gerrard som Liveprool-trener. Basert kun på det at jeg anser han som en spiller med bedre fotballintelligens og at han var en favorittspiller. Nå om dagen er vel unge Alonso trener for et eller annet Real Madrid-ungdomslag, no? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Lampard i Chelsea er artig, nå har Chelsea var så som så en stund så fallhøyden kan neppe være altfor stor. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Han må jo i tillegg jobbe med en spillergruppe som muligens har overprestert noe og i alle fall har mistet den store spilleren som fikk mye til å skje. Noen som har fulgt arbeidet hans i Derby? Hvordan har de spilt? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 (endret) Han må jo i tillegg jobbe med en spillergruppe som muligens har overprestert noe og i alle fall har mistet den store spilleren som fikk mye til å skje. Noen som har fulgt arbeidet hans i Derby? Hvordan har de spilt? Litt! Så veldig få Derby-kamper før andre halvdel av sesongen, så jeg skal ikke si så mye om utviklingen (annet enn at tabellplasseringen ble den samme som sesongen før, sjetteplass). Men fikk med meg en del kamper mot slutten av sesongen. De har etter hva jeg har skjønt spilt veldig likt slik de har spilt i mange år nå, klassisk 433. Lampard endrer ofte til 4231/4141 når de møter tøffere motstand, slik som i playoffen mot Leeds. Ellers er de et høytpressende lag som ønsker gjennombrudd. Han er avhengig av de riktige spillertypene til den aggressive stilen, siden det jo krever en del av spillerne. Det fører jo også til at man fort blir veldig kompakte i forsvar når det må omstilles, så raske bein bak er viktig. Hvis han skulle kjøre den samme filosofien i Chelsea kan jeg se for meg at det kan by på trøbbel mot lag med raske vinger og backer som er gode til å vri fort. Er jo egentlig ikke så ulikt Sarriball, iallfall ikke slik det er når det flyter. Lampard virker også ganske pragmatisk siden han tilpasser seg motstanderne mye, kanskje inspirert av Mourinho og Ancelotti der? EDIT: Fant et bilde som illustrerer det jeg mener med at de blir veldig kompakte i forsvar i omstillingsfasene, man ser hvor enormt mye rom det blir å utnytte for motstanderen, dette krever mye av spillerne: EDIT 2: Fant et bilde til fra samme kampen, som viser det høye og aggressive presset, også her veldig kompakte: Endret 4. juli 2019 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Gode nyheter ang VAR neste sesong. Fa vil ikke dømme hardt på hands som fifa/uefa. We have a philosophy that says we want handball to be something that has an impact on the game. "We are not looking for the ball to be striking arms and we do accept, when we are looking for what is an unnatural position for the arm, that arms move. We don't expect players to defend with their arms behind their back, nor do we expect forwards to try and drill the ball to the hand to win a free-kick. "The way we've actually implemented handball for the past two or three seasons is the way we are going to continue to do it in the future." https://www.bbc.com/sport/football/48903289 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Det er veldig deilig! Den nye handsregelen kombinert med VAR har hatt alt for stor påvirkning. Utrolig mange avgjørelser i CL, Copa America og kvinne-VM nå som har preget kampene. Det har vel aldri vært mer prat om hands og dommeravgjørelser enn det er nå, og det er et steg i feil retning. Håper FIFA og co skroter den nye regelen. Litt bekymringsfullt at det skal opereres med forskjellige regler i forskjellige turneringer. Det bør være så likt som mulig. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 DA er vi egentlig like langt, når det ikke en gang skal være konsekvent. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 (endret) Feil tråd ass Endret 8. juli 2019 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Nye folk å hate med andre ord Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 West Ham slår på stortromma. Sier litt om Premier League når West Ham kan tiltrekke seg Haller. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Ganske sykt at West Ham kan bruke mer enn budsjettet til Arsenal på 1 spiller nå om dagen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 (endret) Ganske sykt at West Ham kan bruke mer enn budsjettet til Arsenal på 1 spiller nå om dagen. Og det kommer til å fortsette nå som lønnstaket/STCC-regelen er fjernet. Alle klubbene får fra nå av lov til å betale ut så mye lønn de vil, og det gagner lagene bak topp seks kraftig på sikt. Bare å forvente flere store navn til klubber lengre ned på tabellen fremover. Spesielt for Arsenal er ikke det positivt, men for hele ligaen en bra ting! Endret 16. juli 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Arsenal er nok en klubb lenger ned på tabellen om ikke så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå