Crazy Joe Davola Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1387357/Avram-Grant-sacked-West-Ham.html Det var ingen bombe. Hadde de vært litt smart hadde de sparket ham for lenge siden og hentet inn Big Sam. Da tror jeg faktisk de hadde klart seg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Takk og lov. Han får vel med seg en god del i "fallskjerm". Ha deg ut! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Helt utrolig at det måtte nedrykk til før Gold og Sullivan tok saken seriøst. Ting kunne ha vært annerledes om de hadde tatt tak for 3-4 måneder siden. Se f.eks. på hva som skjedde med WBA etter at Di Matteo ble sparket. Fra å være nedrykkskandidat nr. 1 på den tida, ligger de nå og koser seg på øvre halvdel av tabellen. Grant blir vel også den første manageren som rykker ned fra Premier League to sesonger på rad. Good game! :!: Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Gold & Sullivan har faktisk enda mer skyld enn Grant. De sparker altså en manager som holder seg, mot en mann som rykket ned. Da fortjener de å punge ut £20m som de kommer til å måtte nå som vi rykker ned. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Blir spennende å se hvem som tar over nå da. Kanskje Chris Hughton kan være et godt valg? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 På tide å poppe WH-pilsen! 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Dette er en PL kategori, West Ham prat er derfor off topic, så ta med deg den en annen plass! [hjelpe kloffsk] 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Chris Hughton er mitt førstevalg. West Ham fan som liten, vært gjennom det samme med Newcastle, og han har akkurat den erfaringen som trengs. Passer West Ham veldig godt. Merkelig hvordan jeg synes synd på deg kloffsk, etter en dag som denne. Dette er en PL kategori, West Ham prat er derfor off topic, så ta med deg den en annen plass! [hjelpe kloffsk] Endret 15. mai 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Bare tulla maffe, innskild! Endret 15. mai 2011 av Game Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Skjønte det. No worries. Vi er teknisk sett fortsatt i PL uansett. Gleder meg faktisk til kamp neste helg. Siste PL-match på Upton Park ever er veldig trist. Endret 15. mai 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Tror også han kan være bra for dere, og om jeg skulle satset litt penger på hvem som skulle bli den nye manageren hadde jeg satset på ham. Mulig Allardyce er et alternativ også, noe som også kan passe bra. Er enda irritert over at Venky's sparket ham fra Blackburn og erstattet ham med Steve Kean. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Synd med West Ham. Det er en klubb jeg respekterer og jeg hadde heller sett en del andre lag rykke ned. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Skjønte det. No worries. Vi er teknisk sett fortsatt i PL uansett. Gleder meg faktisk til kamp neste helg. Siste PL-match på Upton Park ever er veldig trist. Og ifølge YNWA er det jo helt klart ikke 100% sikkert at United vinner gullet og at WH rykker ned. Bare 99%. Og det verste er at han har rett Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Blackpool taper helt sikkert og I tillegg tror jeg birmingham rykker ned på 39p fordi Wigan tar ett poeng mot Stoke mens Tottenham ønsker å vise seg frem hjemme i den siste kampen for sesongen slik at det bli nada på brom. Ergo får vi Hammers sist, Brom og Blackpool på 39. Book it. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Håper jeg. Wigan er et veldig mye flottere lag enn Birmingham. Tror dette også fører til at Wigan, Wolves og Norwich tar turen ned igjen neste år. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Kondolerer Maefteda. Hadde gjerne sett West Ham berge plassen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Faen. Hardt å se videoer av Rob Green og Scott Parker, når man vet at de forsvinner neste år. Får hvertfall se dem en siste gang i West Ham drakten. Den sentrale midtbanen på TV2Sportens PL lag ser ut til å bli Adam - Giggs... Det blir et håpløst lag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det som er salt i såret er at når man mister sentrale spillere, så havner man fort ned på medium nivå i The Championship, lagene som rykker opp biter jo ofte fra seg i PL. Føler med deg Maefteda, ser helst at City og Chelsea rykker ned for min del. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Småkjipt at WH og (mest sannsynlig) Blackpool rykker ned. Nesten så jeg håper at United taper siste kampen nå som den ikke har en dritt å si for vår del. Men når vi ikke topper laget blir vel United utestengt fra ligaen neste år og SAF dømt for crimes against humanity hvis jeg kjenner jeg FA rett. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Blackpool har en stygg og uglamorøs bane som holder stengt når det er rundt null grader og kaldt på bakken. Neitakk, championship neste. Trist med West Ham, men de andre lagene der nede spiller det fint liten rolle om rykker ned. Tar gjerne Brom og dritfotballen deres ned en divisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå