Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrolig at det måtte nedrykk til før Gold og Sullivan tok saken seriøst. Ting kunne ha vært annerledes om de hadde tatt tak for 3-4 måneder siden. Se f.eks. på hva som skjedde med WBA etter at Di Matteo ble sparket. Fra å være nedrykkskandidat nr. 1 på den tida, ligger de nå og koser seg på øvre halvdel av tabellen.

 

Grant blir vel også den første manageren som rykker ned fra Premier League to sesonger på rad. Good game! :!:

Lenke til kommentar

Chris Hughton er mitt førstevalg. West Ham fan som liten, vært gjennom det samme med Newcastle, og han har akkurat den erfaringen som trengs. Passer West Ham veldig godt.

 

Merkelig hvordan jeg synes synd på deg kloffsk, etter en dag som denne.

 

Dette er en PL kategori, West Ham prat er derfor off topic, så ta med deg den en annen plass!

 

[hjelpe kloffsk]

Avram_Grant_883204i.jpg

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Skjønte det. No worries.

 

Vi er teknisk sett fortsatt i PL uansett. Gleder meg faktisk til kamp neste helg. Siste PL-match på Upton Park ever er veldig trist.

Og ifølge YNWA er det jo helt klart ikke 100% sikkert at United vinner gullet og at WH rykker ned. Bare 99%.

 

Og det verste er at han har rett :p

Lenke til kommentar

Blackpool taper helt sikkert og I tillegg tror jeg birmingham rykker ned på 39p fordi Wigan tar ett poeng mot Stoke mens Tottenham ønsker å vise seg frem hjemme i den siste kampen for sesongen slik at det bli nada på brom. Ergo får vi Hammers sist, Brom og Blackpool på 39. Book it.

Lenke til kommentar

Småkjipt at WH og (mest sannsynlig) Blackpool rykker ned. Nesten så jeg håper at United taper siste kampen nå som den ikke har en dritt å si for vår del. Men når vi ikke topper laget blir vel United utestengt fra ligaen neste år og SAF dømt for crimes against humanity hvis jeg kjenner jeg FA rett.

Lenke til kommentar

Blackpool har en stygg og uglamorøs bane som holder stengt når det er rundt null grader og kaldt på bakken. Neitakk, championship neste. Trist med West Ham, men de andre lagene der nede spiller det fint liten rolle om rykker ned. Tar gjerne Brom og dritfotballen deres ned en divisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...