GnilreG Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Er nok stort sett det, hehe. Blir aldri fred å få hvis Liverpool vinner noe, kommer til å bli så voldsomt med greier. Og det er et kompliment! Engasjerte fans for å si det mildt. Ingenting endrer seg for min del i forhold til kompisgjengen der 90 % holder med United. Om det blir 1 eller 2 plass i ligaen eller seier eller tap i finalen er Liverpool fortsatt mye bedre enn United 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Hvis spurs vinner CL så går samtlige Arsenal fans i graven Quiz: Hvilken manager solgte Lucas Moura til Tottenham? 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Hvis ikke Liverpool vinner så kan jeg ikke komme på et annet lag i PL en Tottenham jeg unner seieren. Skal bli kjekt med helengelsk finale uansett (men jeg vil vinne ) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) Ingenting endrer seg for min del i forhold til kompisgjengen der 90 % holder med United. Om det blir 1 eller 2 plass i ligaen eller seier eller tap i finalen er Liverpool fortsatt mye bedre enn United Så klart, sånn skal det jo være! At Liverpool er ekstremt mye bedre enn United er det vel ingen med alle kromosomer på riktig plass som hevder. Men vi må jo bare håpe at Liverpool ikke vinner noe denne gangen heller, det er jo omtrent bare det vi har igjen nå I kompisgjengen min er det også flest United-fans, men også noen Spurs- og Arsenal-fans og et par Liverpool. Mye jubel og hån for tiden! Endret 9. mai 2019 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 4 lag fra pl i de to største cupene i europa. Verdens beste liga. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Mino Raiola har fått 3 mnd worldwide transfer ban av FIFA? Vil ikkje det fucke sommervinduet drastisk? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Mino Raiola har fått 3 mnd worldwide transfer ban av FIFA? Vil ikkje det fucke sommervinduet drastisk? De som skal bytte klubb gir ham vel fyken og ordner transferen "selv" og henter ham tilbake etterpå? Evt så er det en personlig ban og selskapet durer på? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 De som skal bytte klubb gir ham vel fyken og ordner transferen "selv" og henter ham tilbake etterpå? Så enkelt er det nok ikke. En sånn løsning ville kostet Raiola veldig mange tapte Euro. Raiola vil gjøre ganske mye for å få være del av dealen med f.eks Pogba. Om det innebærer å måtte utsette den et år, så er det bedre for han enn å miste et par hundre millioner. Spørsmålet er heller hvor mye innflytelse Raiola har over spillere som Pogba. Tipper han sitter med ganske gode kort. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Til info. Noen av Raiolas spillere: Pogba Verratti Donnarumma Matuidi De Ligt Mkhitaryan Kean Kluivert Manolas Ibrahimovic Romero Av disse er det De Ligt, Pogba og Verratti som har vært sterkest ryktet til overganger denne sommeren. Aller mest De Ligt, som selv har sagt han ønsker å bli med De Jong til Barcelona. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Det blir sagt ban til 9 august som er dagen etter at PL vinduet stenger? Spania har vel lenger opent? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Så enkelt er det nok ikke. En sånn løsning ville kostet Raiola veldig mange tapte Euro. Raiola vil gjøre ganske mye for å få være del av dealen med f.eks Pogba. Om det innebærer å måtte utsette den et år, så er det bedre for han enn å miste et par hundre millioner. Det er vel gjerne poenget med ban-en og. Straffe ham der det svir. Spørsmålet blir vel hvor lojale spillerne er/hvor enkelt det er Førde å bytte agent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Advantage Leeds og Villa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Lønner seg å underholde. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Godt å se at vi underholder mer enn city da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Godt å se at vi underholder mer enn city da.United har underholdt massevis i år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 (endret) Ahahahahahaah!!! Kanon daniel! Eg skjønte den! Dritfet humor! Edit: Pluss 1 fra meg forresten! Endret 12. mai 2019 av Jotun 5 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 (endret) Felles kamptråd for siste serierunde Endret 12. mai 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Høyrisiko-kampene for Manchester City var mot Tottenham, Manchester United og Leicester. Mot første motstander tapte de i CL, United var udugelige og Leicester spilte bra, men tapte til slutt. Det var nok United-kampen det stod på vil jeg si. Godt forsøk av Liverpool og bedre lykke neste år. Solskjær sitter veldig utrygt i jobben spør du meg. Tap igjen? Tap i 8 av 11 kamper og uavgjort mot Huddersfield i sluttspurten for en storklubb som United? Han skal være heldig om han beholder jobben. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 98 Manchester City 97 Liverpool 96 95 94 93 92 91 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 Chelsea 71 Tottenham 70 Arsenal 69 68 67 66 Manchester United Heftige nivåforskjeller på topp 6 i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå