Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 United ser jo bra ut i dag. Hva har de drevet med de siste kampene?Gjør egentlig alle det? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Gjør egentlig alle det? DeGea ordner opp ja. United på hæla etter målet og. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Når man ser deres oppførsel i kampen i dag så er det like greit de ikke rykket opp. Hadde Leeds vært rævhol hadde ikke dette skjedd. Det er dommer som skal blåse av, så de burde kysse Leedsmanager på pannen og rumpesprekken for at han gav de et gratis mål. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Sterling vant veldig lite overraskende årets unge spiller, velfortjent. Det som er teit er at han fyller 25 i år, og at aldersgrensa kanskje burde justeres med noen år for den prisen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Enig. Når man er 25 er man jo halvveis i karrieren. Synes grensen bør være 21 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Legger meg midt i mellom, mener grensen burde være 23 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Enda en pris til Sterling i dag. Kåret til årets spiller med 62% av stemmene hos journalistene, Football Writers Association. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 (endret) Fra de beste til det motsatte: Finnes det en spiller som har skuffet mer enn De Gea i år? Han har gått fra å være en av de beste målvaktene i verden, til midt-på-treet-elendighet krydret med vanvittig mange tabber på veldig kort tid. Her er en liten best of fra denne sesongen: https://streamable.com/pf09e Endret 29. april 2019 av Solaar Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Hatt mykje tabber som har ført til poengtap i år ja. Men så har han lagt lista skyhøgt dei siste 4-5 sesongane og, fallet ser større ut med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Pickford etter vm syns jeg har skuffet etter forventningene. Mye rart der og viser klare mangler. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Har vel vært mye rart med forsvaret til Everton og, spesielt i starten av sesongen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Fra de beste til det motsatte: Finnes det en spiller som har skuffet mer enn De Gea i år? Han har gått fra å være en av de beste målvaktene i verden, til midt-på-treet-elendighet krydret med vanvittig mange tabber på veldig kort tid. Her er en liten best of fra denne sesongen: https://streamable.com/pf09e Fred? Higuain? Alle kjøpene til Fulham utenom Mitro? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Pickford etter vm syns jeg har skuffet etter forventningene. Mye rart der og viser klare mangler. Er dette ironi? Pickford har aldri vært spesielt god. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 (endret) Han skriver jo "etter VM", hvor Pickford leverte veldig bra. Forventningene ble justert opp etter det. Er ellers enig i at Pickford generelt har vært litt oppskrytt.Mange skuffende spillere denne sesongen.Gross, Kovacic, Fred, Kenedy, Sessegnon, Sanchez, Trippier, Iheanacho, Gezzal, Seri, Meyer, Elyounoussi, De Gea osv. Vil vel si at De Geas fall har vært det mest spektakulære, fra å være bunnsolid og livredder i 6-7 sesonger til direkte årsak til en hel rekke tap. Like mange tabber på sine fire siste kamper som på sine 123 forrige er nærmest utrolig. Endret 29. april 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Seri var veldig god i starten husker jeg. Hva skjedde med ham? Takla ikke kulden? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Trippier Helt uenig. Synes han leverer omtrent på nivået sitt. Har aldri vært god i forsvar og det er noe alle vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 (endret) Er dette ironi? Pickford har aldri vært spesielt god.Din(og min forøvrig) mening. Kan ikke stikke under en stol at FORVENTNINGENE til Pickford etter vm satt høyt. Hjalp selvfølgelig at han er engelsk. Endret 29. april 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 (endret) Fred? Higuain? Alle kjøpene til Fulham utenom Mitro?Babel har levert solid. Kunne jo tatt med Keita for 4 uker siden på lista. Endret 29. april 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Din(og min forøvrig) mening. Kan ikke stikke under en stol at FORVENTNINGENE til Pickford etter vm satt høyt. Hjalp selvfølgelig at han er engelsk. Mulig det, gikk meg isåfall hus forbi. Har alltid rangert Pickford forholdsvis langt nede på listen over keepere i Premier League. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå