Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Fy faen. Merker at kampnervene presser på. Dette kommer til å bli en emosjonell rollercoaster uansett hva som skjer. Dersom vi rykker ned, siste spikern i kista, kommer det til å bli forferdelig trist, og jeg kommer febrilsk til å prøve å finne ut hvilke konsekvenser det forårsaker. Dersom vi vinner og Birmingham taper, kommer jeg til å trippe i enda en uke, og det vet jeg ikke helt om jeg klarer. Har bare ventet på at denne helgen skulle komme...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt meir presisjon i pasningsspelet i siste tredjedel for Newcastle, så er det ikkje så far out å tenke at bortelaget kan vinne det der. Er jammenmeg slakk innsats i angrepet til Chelsea.

 

Ja. Newcastle har kommet på en del overganger som de burde ha fått mer ut av, men jeg liker det jeg ser.

Lenke til kommentar

West Ham United: Green, Spence, Tomkins, Gabbidon, Bridge, Spector, Collison, Hitzlsperger, Hines, Ba, Piquionne

Subs: Boffin, Da Costa, Upson, Parker, Sears, Keane, Cole

 

Wow! Merkelig lag. Spence, Collison, Hines... Dette kan gå hvorsomhelst. Glad for at Keane og Cole er på benken. Parker må komme inn i andre omgang.

 

Er forresten en på West Ham forumet jeg er inne på, som kom med info om laget før West Ham la det ut. Han er en såkalt ITK(In The Know), som tydeligvis har inside informasjon. Her er noen rykter han la ut tidligere:

 

Fabregas - man city

tevez - chelsea (london really is that much closer to buenos aires! not)

THOMAS HITZLSPERGER - liverpool (if we get relegated as he will be a free)

leighton baines - man city

jerome boateng - offered to a few german teams

Aleksandar Kolarov - juventus, roma

james milner - spurs

joe cole - qpr, villa

DEMBA BA - villa, newcastle

SCOTT PARKER - arsenal

adebayor - juventus, spurs

ashley young - man utd , chelsea

andy johnson - wba

 

En del interessant her. Kan ikke helt se Fabregas til City.. Likevel bare "forhandlinger" han snakker om. Hitz har visstnok en klausul hvor han kan gå gratis om vi rykker ned, og Liverpool er interessert. 0 for Hitz framfor 7-10 for Adam? Joe Cole skal visstnok være et lokkemiddel for enten Taarabt eller Enrique.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Hahaha! Anti-fotball? Tull og tøys, gamle ørn. Bra kamp av Newcastle, og det er veldig morsomt å se unggutta prøve seg, og lykkes med det. Og assist av Ranger? Niiiice! Dritfett! Og Chelsea viser hvorfor de IKKE vinner serien i år.

 

Glede, selv om det kun er ett poeng. :D

Endret av OhMyOhMy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fett med poeng gitt. Ligger et poeng over mackems på tabellen før siste runde, slikt er fint.

 

Forøvrig flaut å se Chelsea til tider. Spesielt i situasjoner hvor de bare sparker etter beina og driter i ballen, Ivanovic spesielt. Ramires er heller ikke helt fin, og taklingen av Lampard på Barton var tragisk.

 

Ellers var kampen fullt av trangt spill og keepermat. Huhei!

Lenke til kommentar

Maefteda, du kan faen meg takke Hangeland! 0-2, Hangeland (og 0-1 seff)! Og hvis dere vinner 0-2 og dette holder ut, så er det like mange poeng, og B'ham leder bare med 1 mål på målforskjellen over dere! Vet noen hvor mange mål Hammers/Bham har scoret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...