Maefteda Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Fy faen. Merker at kampnervene presser på. Dette kommer til å bli en emosjonell rollercoaster uansett hva som skjer. Dersom vi rykker ned, siste spikern i kista, kommer det til å bli forferdelig trist, og jeg kommer febrilsk til å prøve å finne ut hvilke konsekvenser det forårsaker. Dersom vi vinner og Birmingham taper, kommer jeg til å trippe i enda en uke, og det vet jeg ikke helt om jeg klarer. Har bare ventet på at denne helgen skulle komme... Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Litt meir presisjon i pasningsspelet i siste tredjedel for Newcastle, så er det ikkje så far out å tenke at bortelaget kan vinne det der. Er jammenmeg slakk innsats i angrepet til Chelsea. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Litt meir presisjon i pasningsspelet i siste tredjedel for Newcastle, så er det ikkje så far out å tenke at bortelaget kan vinne det der. Er jammenmeg slakk innsats i angrepet til Chelsea. Ja. Newcastle har kommet på en del overganger som de burde ha fått mer ut av, men jeg liker det jeg ser. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Damn den nye Chelsea-drakta så merkelig ut med hvite armer og blå striper isteden for hvite striper på blått som det har pleid å vært. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Damn den nye Chelsea-drakta så merkelig ut med hvite armer og blå striper isteden for hvite striper på blått som det har pleid å vært. Høy på pæra er de også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeez, Newcastle får kampen slik de vil. Dommeren blåser den i stykker i takt med geordies som gjør hallingkast med en gang det er kroppskontakt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) West Ham United: Green, Spence, Tomkins, Gabbidon, Bridge, Spector, Collison, Hitzlsperger, Hines, Ba, Piquionne Subs: Boffin, Da Costa, Upson, Parker, Sears, Keane, Cole Wow! Merkelig lag. Spence, Collison, Hines... Dette kan gå hvorsomhelst. Glad for at Keane og Cole er på benken. Parker må komme inn i andre omgang. Er forresten en på West Ham forumet jeg er inne på, som kom med info om laget før West Ham la det ut. Han er en såkalt ITK(In The Know), som tydeligvis har inside informasjon. Her er noen rykter han la ut tidligere: Fabregas - man citytevez - chelsea (london really is that much closer to buenos aires! not) THOMAS HITZLSPERGER - liverpool (if we get relegated as he will be a free) leighton baines - man city jerome boateng - offered to a few german teams Aleksandar Kolarov - juventus, roma james milner - spurs joe cole - qpr, villa DEMBA BA - villa, newcastle SCOTT PARKER - arsenal adebayor - juventus, spurs ashley young - man utd , chelsea andy johnson - wba En del interessant her. Kan ikke helt se Fabregas til City.. Likevel bare "forhandlinger" han snakker om. Hitz har visstnok en klausul hvor han kan gå gratis om vi rykker ned, og Liverpool er interessert. 0 for Hitz framfor 7-10 for Adam? Joe Cole skal visstnok være et lokkemiddel for enten Taarabt eller Enrique. Endret 15. mai 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Jada, 2-2! Herlig av Castle! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Flott heading Håper dette motiverer Arsenal til å kapre 2. plassen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Hahaha! Anti-fotball? Tull og tøys, gamle ørn. Bra kamp av Newcastle, og det er veldig morsomt å se unggutta prøve seg, og lykkes med det. Og assist av Ranger? Niiiice! Dritfett! Og Chelsea viser hvorfor de IKKE vinner serien i år. Glede, selv om det kun er ett poeng. Endret 15. mai 2011 av OhMyOhMy 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Fett med poeng gitt. Ligger et poeng over mackems på tabellen før siste runde, slikt er fint. Forøvrig flaut å se Chelsea til tider. Spesielt i situasjoner hvor de bare sparker etter beina og driter i ballen, Ivanovic spesielt. Ramires er heller ikke helt fin, og taklingen av Lampard på Barton var tragisk. Ellers var kampen fullt av trangt spill og keepermat. Huhei! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Mark Schwarzer (!) millimetere unna å score! Foster var sjanseløs, men greide å klarere akkurat i siste lit. Hangeland scorer på påfølgende corner. Typisk, jeg som akkurat bytta han ut fra laget! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Fulham og West Ham <3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Maefteda, du kan faen meg takke Hangeland! 0-2, Hangeland (og 0-1 seff)! Og hvis dere vinner 0-2 og dette holder ut, så er det like mange poeng, og B'ham leder bare med 1 mål på målforskjellen over dere! Vet noen hvor mange mål Hammers/Bham har scoret? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Fy faen, for ett frispark av N'Zogbia! Nå er det liv i den kampen!! Hangeland med dobbel ja. Helt utrolig at det bare står 0-2, Fulham har vel hatt over20 sjanser. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ja, truffet stolpen 3 ganger vel, Fulham? Men var det frispark? På N'Zogbia?... Så ikke ut som det var frispark... Parker inn da. Diiiigggg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Jepp. Zamora hadde flere muligheter alene med Foster før han ble byttet ut. Fulham har dominert helt hver gang jeg har tittet innom. Frisparket var nok i det billigste laget, men målet var likevel vakkert. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Fitte. Wigan 2-2. Hammers nede... RETT etter Demba Ba bommet alene med keeper også, mulighet for 1-3... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Og der var det 2-2. Sekunder etter at Ba hadde en STOR sjanse alene med keeper på den andre siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå