Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Ser greit ut, men ville hatt inn Hazard og Allison for Mane og Ederson Hazard burde så absolutt vært der over Mane. Edit: han ligger vel på 7. plass for mål og ikke delt 4. Endret 25. april 2019 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Hvorfor er Pogba der? Enig med Hazard. Må jo være tett på neste spiller i ligaen i år. Ellers er kanskje Bissaka og Digne ikke så langt bak på backene, men helt enig i de som er der. Og det må da være bedre stoppere enn Laporte som kunne vært med? Og hvor i alle dager er Salah? Endret 25. april 2019 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Hvis det er sånn som i gamledager kommer spillerene inn i garderoben etter en kamp også ligger det et ark der hvor de kan skrive inn spillere. Før fikk de dette rundt juletider. Er det fortsatt sånn er det helt tullete, kunne laget en app også la de stemme etter siste kampen for sesongen. (Talksport radio snakket om dette) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Laporte har jo vært enorm denne sesongen. Bare Van Dijk som har vært bedre. Pogba har sin beste sesong noensinne, med 13 mål og 9 assist fra sentral midtbane. Ville personlig ikke valgt han, for som United-supporter er han veldig frustrerende og ujevn. Men kan også skjønne hvorfor spillerne har stemt han frem. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Laporte har jo vært enorm denne sesongen. Bare Van Dijk som har vært bedre. Pogba har sin beste sesong noensinne, med 13 mål og 9 assist fra sentral midtbane. Ville personlig ikke valgt han, for som United-supporter er han veldig frustrerende og ujevn. Men kan også skjønne hvorfor spillerne har stemt han frem. Fernandinho har vært enorm. Pogba og United var visst i den gode perioden sin akkurat da de stemte. Samme gjelder vel Mane. Det er vel derfor. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Pogba har sin beste sesong noensinne, med 13 mål og 9 assist fra sentral midtbane. 7 av målene er på straffe. Feks Eriksen har 7 mål og 12 assist, spilt mindre og blir allikevel regnet for å ha en under pari sesong... Silva har 6/6 (men kanskje spilt for lite til å regnes med?). Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Synd Wan-Bissaka blir oversett fordi han ikke spiller på et topplag, men han har faktisk vært den beste backen i PL 18/19 2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Er mange transferrykter om Wan Bissaka, så mange har sett kvaliteten han har produsert i år. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Synd at spillere som Fraser og Wilson ikke er med. Begge de to har vært i helt kanonform. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Enig i at Wan-Bissaka har vært bedre enn Arnold, og bedre enn Digne. 7 av målene er på straffe. Feks Eriksen har 7 mål og 12 assist, spilt mindre og blir allikevel regnet for å ha en under pari sesong... Silva har 6/6 (men kanskje spilt for lite til å regnes med?).Som sagt er jeg ikke uenig, men det er spillerne selv som har stemt her og kan se hvorfor. Eriksen kunne lett vært foran Pogba ja. Endret 25. april 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) EdersonArnold Van Dijk Laporte Robertson Bernardo Rice Sissoko Hazard Aguero Mané Der er mitt lag. Sterling og Son hører jo også hjemme der men det er mange gode vinger i PL i år. Endret 25. april 2019 av Amoralsk Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Pogba har ingenting der å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Mitt lag: Ederson Wan-Bissaka - Laporte - Van Dijk - Robertson B. Silva - Fernandinho - Eriksen Sterling - Agüero - Mané Hazard, Sterling og Mané nesten umulig å velge mellom. Sterling og Mané for jevnheten, kanskje litt farget av det Sterling gjør utenfor banen for tiden, og det Mané har gjort i CL. Føles også fælt å gå utenom Son. Rice er ikke så langt unna, men Fernandinho har vært bedre og enormt viktig for City denne sesongen. Sissoko har vært god, men mest de siste månedene. Wan-Bissaka har vært jevnt over god hele sesongen, mens Arnold har sviktet litt for ofte. Digne også like bak der. Fraser også, for en sesong. Jimenez. Kanskje mest interessant å sette opp et b-lag. Endret 25. april 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Enig i snik, utenom Hazard>Mane 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Skjønner fortsatt ikke hvorfor Mane er med over Salah. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Fordi han har vært klart bedre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Jeg husker ikke hvor jeg så statistikken, men jeg så en som viste at Mané har scoret veldig mange kampavgjørende mål, og ofte det viktige førstemålet i mange kamper. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Trent AA syns jeg ikke har vært den beste høyrebacken denne sesongen. Han får kred fordi han er ung og har mange målgivende, men defensivt er han meget variabel og jeg syns han er litt dårlig til å plassere seg. Minus fordi han ble fraløpt i forrige kamp av en med ball også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) Spørsmål: er det noen reele forskjeller på kjøp av tv2 sumo og tv2 pl-kanal? Pris? Content? Endret 27. april 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå