oOF Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Jeg ville valgt van Dijk lett som årets spiller. Nå kommer de dumme uavgjortene etter nyttår til å koste Liverpool. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Vet ikke hvor mye ting som skjer utenfor banen teller i forhold til den prisen, men det er det som tipper Sterling foran Van Dijk for min del. Fortsatt noen kamper igjen av sesongen, det har jo også litt å si hvem som vinner ligaen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Hjelper nok litt at han er engelsk. ^^ Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 1-2 goal av Palace. Langpasninger bør de spille de siste 10 gjenstående minutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Ufint spill av City nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Offside ja Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Hjelper nok litt at han er engelsk. ^^ Sist en engelskmann vant prisen var i 09/10, Rooney. Før det var Gerrard i 05/06 sistemann. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Blir en tøff kamp for Manchester City i dag borte mot Crystal Palace. Tror at det blir uavgjort, sjokkerende for alle parter antar jeg! Dere bør nok ta det jeg skriver med en klype salt. Jeg så en rapvideo med en stripper med rødt hår før jeg dro et annet sted. Så traff jeg en annen stripperlignende dame med rødt hår og trodde det var skjebnen. det var det ikke for å si det sånn! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Har sett hva du skriver på politikk-delen av forumet, så jeg tar det meste med en klype salt De hang jo litt i tauene på slutten der, City. 1-3 offsidemålet dreper de siste minuttene, men før det hadde Palace litt momentum. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Hmm, ok. Personlig bruker jeg ikke å gjette hvem som vinner PL basert på hårfargen på strippere. Men mulig jeg er litt spesiell. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Filmingen til Salah er så jævlig klein! 4 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Absolutt. Han burde få ris på rassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Av kona til Ian Rush Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Synd ikke juksingen blir straffet. Da kommer det bare til å fortsette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Blir med VAR, Stor tro på neste sesong Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 (endret) Blir med VAR, Stor tro på neste sesong Tror ikke den Salah situasjonen der hadde ført til gult kort for filming med VAR heller. Som de sa i studio: "Det er kontakt, men han faller for lett. Greit å bare fortsette spillet der." Å være en pinglete fotballspiller er ikke straffbart. Da hadde isåfall dommere over hele verden slitt med smerter og skader i forskjellige deler av armen etter å ha måtte dra opp kort fra lomma i et umenneskelig tempo i 90 min. Endret 15. april 2019 av 49neffets Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Tror ikke den Salah situasjonen der hadde ført til gult kort for filming med VAR heller. Som de sa i studio: "Det er kontakt, men han faller for lett. Greit å bare fortsette spillet der." Mao han prøver å jukse til seg en straffe som han ikke skulle hatt. Derfor bør sånt idioti lede til gult kort. 5 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Mao han prøver å jukse til seg en straffe som han ikke skulle hatt. Derfor bør sånt idioti lede til gult kort. Og korleis skal slikt regelverk sjå ut? Eg er heilt for endringa, men det blir ekstremt vanskelig å skrive noken konkrete paragrafer her. Alt er opent for tolkning av dommer og så er vi der som handsing innafor 16 er no. Nesten bedre at egen komite sitter med repriser i etterkant og slår ned på dette med suspensjoner osv...høres delvis kjent ut? ^^ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Forslag til straff i ettertid, om det er en klar filming, uansett om det er straffe eller midt på banen,3 kamper på benken uten lønn, uansett turneringer/sesonger/overganger/klubblag OG landslag på tvers av hele i FA/UEFA/FIFA og bedriftsfotball. Ut med møkka Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Mao han prøver å jukse til seg en straffe som han ikke skulle hatt. Derfor bør sånt idioti lede til gult kort. Er enig at det ikke er straffe. Men skal det være lov for forsvarende lag å sparke angripende lag på leggen innenfor 16-meteren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå