Jakobk Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) I tilfelle det er noen Wolves-supportere her vel??♂️ Neida, bare gammel vane. Kan godt slutte Endret 2. april 2019 av Ibrahimovic 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Gammel vane? Gjort det tre ganger max. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 off. håper ingen ble krenket.. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Katastrofalt ja... Egentlig bør alle PL-kamptrådlenker også postes i denne tråden, uavhengig av lag. Så får flere det med seg Endret 2. april 2019 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 En kompis av meg fikk et tilbud om 2 mnd sumo for prisen av 1 på e-post. Noen som har fått det samme og kan gi meg linken til tilbudet? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Kan godt slutte Takk, holder at det linkes i de respektive lagenes klubbtråder ? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 En kompis av meg fikk et tilbud om 2 mnd sumo for prisen av 1 på e-post. Noen som har fått det samme og kan gi meg linken til tilbudet? Kampanjen er over. Om du har bruker på Sumo burde du fått mail? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Kampanjen er over. Om du har bruker på Sumo burde du fått mail? Fikk aldri e-post, nei ☹ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Gammel vane? Gjort det tre ganger max. Jeg har laget et par kamptråder i det siste, men mener jeg har gjort det tidligere også. Men what ever Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Takk. Fint når det linkes til kamptråder ass! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Huddersfield and Fulham go bye bye. Endret 2. april 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Takk. Fint når det linkes til kamptråder ass! Fikk det ikke med meg. Var det stor stemning i tråden? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Sånn ca normalt. Her er linken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1842960&do=findComment&comment=24858044 Du har sikkert noe fornuftig å bidra med? Endret 2. april 2019 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Uvanlig lite jevnt om å unngå nedrykk, to lag alt nede, og Cardiff kan fort snart ta følge. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) 26 mai 2018. Dommer Anthony Taylor har akkurat blåst av playoff-finalen på Wembley. Fulham har slått Aston Villa 1-0, og med det returnert til Premier League etter fire knallharde sesonger i Championship-ligaen. Jeg er i lykkerus. Spillere, trenere, støtteapparat og andre involverte kaster seg rundt halsen på hverandre mens mang en Fulham-supporter kjenner tårene trille nedover ansiktet. Meg selv inkludert. Fotballivet kan ikke bli bedre enn dette. 02 april 2019. 311 dager senere er det nye tårer som presser seg frem. Dette er ikke gledestårer. Dette er tårer som oppsummerer en helt forferdelig sesong. - Nest sist i ligaen.- Over 70 imot- Trenersparking- Spiller arrestert på treningsfeltet. Fulham rykker ned etter kun en sesong på øverste nivå. Det smerter å si men sannheten kan ikke skjules. Alle har innsett dette i en god stund. Nå byttes Chelsea og Liverpool ut med Brentford og Luton. Londons eldste fotballklubb ligger for øyeblikket nede og den vil bli liggende en stund. Opptreningen kommer til å bli lang, smertefull og utfordrende. Men jeg kan love dere som leser en liten ting. Denne klubben og deres supportere skal reise seg igjen. Kanskje ikke neste sesong. Kanskje ikke om fem eller ti år. Ingen vet når. Men dagen vil komme når the Cottagers igjen vil starte ferden mot toppen. Never expecting, always believing. COYW! Endret 2. april 2019 av Mr supergomp 6 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Fikk aldri e-post, nei ☹ Fikk på to av mine brukere. Kanskje man må ha kjøpt produkter av de tidligere for å få tilbud? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Det har jeg gjort mang en gang.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Så jævla flaut det blir å tape mot Palace etter denne pompøse åpningen... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Det har jeg gjort mang en gang.. Skriv en mail til dem da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Den nye stadion er helt rå. Sånn det skal gjøres! Kort avstand til banen, bratte tribuner og en kortside med plass til over 17000. Lyden fyller godt. Må si det har blitt bygget kule anlegg i det siste både i Madrid og Torino, men denne er den feteste. Populous veit hva de driver med! Endret 3. april 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå