MartinF Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Artig at det fremdeles er kamp om 3. plassen etter at Spurs roter så jævlig. Var heldige mot Arsenal sist og. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) Det første målet nå nettopp var litt rart, men det andre - perfeksjon City leder som vanlig fortjent! Endret 9. mars 2019 av Espp Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Jeg blir så matt av disse håpløse offside-regelene... HVORDAN ER STERLING IKKE I STRAFFBAR OFFSIDE NÅR HAN FÅR JANMAAT TIL Å TAKLE BALLEN INN I HAN?? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Offside-regelen var ganske enkel en gang i tiden. Sterling er på bett i kveld! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Som West Ham fan så kan jeg huske et par tilfeller der Liverpool fikk fordel-aktige offside avgjørelser til sin fordel også. Regelene er helt bak mål. Sterling påvirker spillet i en offsideposisjon, men regelene mener han ikke er offside likevel. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Blir gøy med VAR. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) VAR hadde gitt 1-0 målet også. Kan godt få VAR, men da må de fikse en del ting som er ødelagt med regelverket. Ser Edvartsen mener det er offside. Greit nok. Uansett burde regelene være såpass klare at dette tilfellet aldri var noen tvil. Kane mot Arsenal forrige uke og Kane mot Liverpool/Lovren ifjor burde også vært offside. Endret 9. mars 2019 av Maefteda Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 VAR hadde såklart ikke gitt det målet, er jo klar offside, han er aktiv, veldig lett avgjørelse. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Hadde regelene vært klarere så hadde ikke dommer gitt det målet heller. De får jo med seg offsiden, men lar målet stå likevel. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Noen som kan forklare meg hvordan Pickford unngår kort i straffesituasjonen med Rondon? Kløner det til og drar ned Rondon vel og vitende om hva han gjør, men får ikke engang gult. Hva er greia? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Slutt på dobbeltstraff. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Merker dette er første gang på lenge jeg er skikkelig sur over lang tid etter en fotballkamp. Tottenham kjører kampen i første omgang. Spillerne virker å ha det gøy. Det skapes mange sjanser. I andre omgang kommer Southampton ut veldig sterkt. De prøvde på det samme i første men Spurs red det av. Ikke nå. I stedet for å ta kontroll over kampen igjen legger laget seg dypere og går etter kontringer. Ikke egentlig en dårlig plan. Tottenham er jo gode på det og etter hvert kommer Son inn for å drepe kampen. I stedet kjemper Southampton plutselig inn to mål etter elendig forsvarsspill og en ekstrem dødball. Folk her tok meg ikke seriøst noen runder siden da jeg sa Spurs kom til å slite med å holde 3. Nå ser det ut som om de kommer til å slite med å komme seg til CL. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Det er svært lett å være negativ for så å si etterkant «hva var det jeg sa» og ditto vanskelig å gjøre det omvendt. Vi er mange som er gode på dette 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 (endret) Bare å heie på FFP om noen skal ha real sjanse mot City de neste årene som kommer. De er rett og slett for gode. Endret 10. mars 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Helt forferdelig kjedelig å se Chelsea i dag, sovna nesten. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Fire lag på 58-61 poeng med ganske lik målforskjell nå (gitt at Chelsea tar poeng mot Brighton). Lets get ready to rumble... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå