toreae Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Om hånden til angriperen er i feil posisjon så blir det annullering. Regner med VAR stepper inn om det skjer rundt 16 meteren evt ved overgang der hånden har direkte skyld for muligheten. Blir gøy å se PL neste år. Annullering kan det bli etter at ballen har vært i mål. Mener du at det blir frispark til angripende lag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Watford vil sikkert gjøre en bedre figur i denne kampen enn mot Liverpool. Og der scoret de akkurat da jeg skriver dette. Endret 3. mars 2019 av oOF Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Brutal treff mellom Vardy og Foster der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Annullering kan det bli etter at ballen har vært i mål. Mener du at det blir frispark til angripende lag.Riktig. Om ballen er innom hånden til forsvarer utenfor 16 forut målet så lir det annullering og frispark istedenfor ja. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Enda større sjanser for regelbrudd rett før VAR kommer ja... Uff, kommer til å bli mye stopp i spillet og avgjørende dommeravgjørelser. Kommer til å gjøre forskjellen på topp 6 og resten enda større også, siden de mye oftere er i motstanders boks hvor ballen tilfeldigvis kan ende opp i en hånd. Noe de faktisk burde fikse er dumme regler som denne. Kane har funnet en måte å utnytte offside på både i år og ifjor. Ifjor da Lovrens forsøk på å stoppe ballen gjorde Kane onside, og i år med Mustafi inn i ryggen hans før han tydeligvis var i straffbar offside. Om du får ballen eller frispark/straffe når du var i offsideposisjon, så er det offside, ferdig snakka. Eneste unntaket er hvis en spiller på motstanders lag bevisst spiller ballen tilbake, som Barkley til Aguero for noen uker siden. Endret 3. mars 2019 av Maefteda Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Eg setter pris på at dei prøver å rydde opp i handsdømming innafor 16 men usikker på om dette er vegen å gå. Enig i at offsideregelen er til tider spesielt tolka også. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Så lenge linja blir lagt likt mellom dommerstanden er jeg fornøyd. Slik det er nå er det jo bonanza om det er hands eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Første back to back victories for Sarri i 2019. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 To kamper suspensjon på Poch Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Latterlig utstenging synes jeg. Er det noen som vet hva Mike Dean egentlig sa? Har aldri sett Poch så opprørt før. Kan ikke tenke meg at det var særlig innafor kommentar som ble gitt i alle fall. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Poch/Jesus vil jo ikke si hva han sa. Kommer sikkert ut i den neste boka hans. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Poch/Jesus vil jo ikke si hva han sa. Kommer sikkert ut i den neste boka hans. Bibelen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Så jævla sweet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Ingen blir solgt iallfall, det er positivt da Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Helt utenkelig at Hazard stikker? De får vel Pulisic til sommeren uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå