Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Ville vel kanskje sagt liverpool er det laget som "fortjener" det mest etter en helt latterlig bra avslutning, men forandring fryder for meg.

Både Liverpool og Tottenham fortjener en plass i CL mer enn City.

Hvorfor?

 

Vurderer nesten litt å sjekke opp i om det er flere billetter til Wembley finalen på lørdag, er i London da, men det er nok ganske utsolgt vil jeg tro. Vært gøy for opplevelsen, selv om jeg ikke liker noen av lagene. Blir også vanskelig å bestemme seg for en vinner. Om Stoke vinner og Pool tar 5 plassen får ikke Tottenham europa, noe som hadde vært gledelig, men på en annen side kan jeg ikke fordra Stoke! *grublegruble*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@OptaJoe Opta Sports

20 - For only the 2nd time in PL history (but 2nd time this season), every single PL team has scored over a single weekend. Bonanza.

 

 

Shit... husket plutselig det noen skrev på BBC live coverage av fotballen på søndag nå etter jeg så posten din.... holy shit...

 

From Andy, Bolton, on text: "I've had 30 quid on every Premier League team to score this weekend, just need a goalfest at Old Trafford for £6,127, don't care who wins."

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9479287.stm

 

Står der halvveis ned på siden... goddamn.

 

EDIT:

 

Haha, var faktisk skrevet om et par til ganger lengre opp etter Lamps puttet mot oss. Han må ha vært jævlig fornøyd akkurat da, haha.

 

1741: Haha, there are a lot of congratulatory messages for Andy from Bolton, who sent his text in at 1557. Well done Andy, see you in the pub after, son.

 

From Andy, very happy in Bolton, on text: "I now love Frank Lampard. Never celebrated a Bolton goal as much as I celebrated that one."

 

:D

Endret av tc47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det var en grense på 5 innbyttere før, men ble økt til 7 slik det var i blant annet CL, argumentene for det var at det for eksempel ville gi flere muligheter for unggutta. Husker ikke nøyaktig når det var, men det er vel ikke mer enn 2-3 sesonger siden.

Lenke til kommentar

Det ble innført 08/09-sesongen.

 

Når det gjelder Reina, så var det kort for å sparke ballen til helvete, ja. Så på ene reprisen at så fort han ser at ballen er i natten reiser han seg relativt fort og løper mot ballen, og jeg mente også at det sto i en livedekning at det var for å blåse ballen ut av stadion.

Lenke til kommentar

Pratley benket. Rart. Hadde hørt mye bra om han.

 

Lagene:

 

Nottingham Forest:

 

Camp, Moloney, Morgan, Chambers, Gunter, Anderson, McKenna©, Cohen, McGugan, Boyd, Earnshaw

 

Swansea:

 

De Vries, Williams, Taylor, Tate©, Rangel, Dyer, Sinclair, Allen, Britton, Dobbie, Borini

 

Dommer er Mike Dean.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...