Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, formasjonen i dag ga litt mye rom bak backene og midtbanen syns jeg ble litt overspilt av og til.

Dette er vel en kombieffekt? Ønsker sikkert å stå høyt med egne backer mot Arsenal som også liker å spille med det for å prøve å presse de bakover, og så klarer ikke midtbanen å dekke rommene? Og Klopp har jo tidligere tatt grep ved å ikke spille med to superoffensive backer samtidig og fått stor uttelling for det.

Lenke til kommentar

Håper så mye på at City eller noen andre tar seieren foran Liverpool. De jeg kjenner som er Pool-fans kommer til å bli uutholdelig å være omkring (mer enn allerede nå). Når det derimot ryker så blir de heldigvis stillere, som etter CL-finalen (ganske lavmælt da).

Bare å bite i det sure eplet og innse at de kommer til å løfte trofeet i Mai (kanskje så tidlig som April, Mars?). City? Neh, folk undervurderer hvor utrolig vanskelig det faktisk er for et lag å vinne PL to år på rad eller mer. Det at det ikke har skjedd på over 10 år sier en del. Etter at Liverpool har vunnet mot dem på torsdag vil lufta gå helt ut av den lyseblå ballongen.

Lenke til kommentar

Som liverpool-supporter er jeg mest fornøyd med bredden troppen viser denne sesongen. Vi har spillere som shaqiri, henderson, milner osv som kan brukes som rotasjonsspilere og hviles på skift. I tillegg kollapser vi ikke bakover fordi vi får et par skader (gomez, matip). Det har vært mangelvare de siste årene.

Rotadjon blir nøkkel utover våren og, når cl og de andre turneringene drar seg til. Blir spennende å se hvordan det blir prioritert. Klopp tar vel PL foran CL vil jeg tro.

Men enn så lenge sitter jeg stille i båten. Har erfart å bli skuffet litt for mange ganger som pool supporter opp gjennom årene. Når det er sagt ser det uforskammet bra ut nå. Så lenge vi unngår skader på van dijk og salah spesielt så tror jeg vi vil være med hele veien og foehåpentligvis feire uhemmet i mai.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Og City

Uenig. City er ikke ustabil overhodet, de mangler Fernandiniho og det merkes. Bad run tilsier ikke ustabil. West ham går fra kanonkamper til ræl annenhver kamp.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...