Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville plassert Oblak høyest.

 

Enig. Oblak er klart den beste i 2018 etter min mening også. Lloris burde også høyere på lista, det samme med Ter Stegen og Navas.

 

Synes ikke bare clean sheets er så godt grunnlag for å vurdere keepere, det er så mye annet. Allison er ikke god først og fremst fordi han har holdt nullen ofte, det er igangsettingene og tryggheten bak der som har vært det viktigste fra han. Kanskje det beste eksempelet på hva man vil ha av en moderne keeper. Husker også godt den redninga mot Napoli. Men han har gjort et par tabber han også, jeg synes det også gjøres noen usikre valg iblant om når han skal komme ut og ikke. Kommer til å bli bedre, og kanskje verdens beste etterhvert.

 

De Gea har også vært enorm i en god del kamper dette året for United, men hadde et grusomt VM som VG veier tungt i kåringen. Og én fæl tabbe mot Arsenal. Har hatt veldig vanskelige arbeidsforhold med katastrofalt forsvarsspill og forskjellige folk foran seg hver kamp denne sesongen. Likevel har han dratt opp noen helt ekstreme redninger, de har bare ikke alltid hjulpet noe særlig på sesongen siden det har pøst inn med utagbare baller og. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Blir for dumt å rangere etter rene bur. Forsvaret til United har jo vært fullstendig krise i høst. Om man ser på de målene han har sluppet inn, og de han har reddet, så får man fort et mye bedre inntrykk. Dog riktig at han ikke har vært bra for Spania i 2018. 

Ja, nå prøvde jeg jo ikke å konstatere noen ting utifra det jeg skrev. Vi kan jo også få opp redningsprosent, syke-enkelt-prestasjoner, forsvarsspillere, formasjon og spillestil, maten i kantina og andre ting man ønsker å ta i betraktning.  

 

Alle vet at VM veier tungt i slike kåringer, men jeg synes ikke det skal gjøre det. Derimot synes jeg at den keeperen som gjør det godt i samtlige turneringer er den beste keeperen og da ønsker jeg å ta utgangspunkt i høyest redningsprosent. Tatt i betrakning at Kasper er bare på lista pga. en kamp i VM gjør lista så jævlig useriøs. Hvis det er slik så kan han byttes ut i så fall med Fabianski.

 

Jeg vet ikke hvordan listen ville sett ut med bare redningsprosent, men uansett er det noen store spørsmålstegn i forhold til VM hvorfor Subasic og Lloris er også plassert langt nede på listen tatt VM i betraktning. 

 

Derimot kan man også si at De Gea har prestert best ettersom Manchester United keeperen er den som har det desidert dårligste forsvaret av alle keeperne på lista her, som bør være på ei slik liste. Værsågod å diskuter..

 

De Gea er fortsatt verdens beste keeper i mine øyne og han er utrolig viktig for klubblaget sitt. Jeg tror Manchester United kommer til å rakne om de mister han slik som ståa er. 

 

Endret av #Wengerout
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Går Eriksens kontrakt ut i 2019? Da kan utenlandske klubber signere han i januar allerede på free transfer. Var ikke klar over det, og da er jeg bortimot 100% sikker på at han har signert for en ny klubb i januar.

Det er selvsagt jeg som roter. Den går ut 2020. Stor sjanse for at han ryker i sommer om Barca/Real er interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...