barezell Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Forskjell på blind tro og helt ekstremt pessimist. Finnes heldigvis ganske mye mellom der. ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Dagens verste dive, Torreira eller Salah? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Salah Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Salah, uten å ha sett Torreira. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) To mål på overtid av førsteomgangen mellom Watford og Chelsea. Og jeg så de 5 siste minuttene av omgangen. Endret 26. desember 2018 av oOF Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Fernandinho er nok viktig for City. Delph er ute for City mot Liverpool, ikke at han er så viktig for dem akkurat. Men samtidig er kanskje Delph den mannen i klubben som hadde passet best som vikar for Fernandinho 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Ingen som erstatter fernandinho godt nok. Hadde trudd dei ville lide meir under tapet av KdB men det har jo gått heilt fint. Men med en gang den gamle brassen ikkje møter til kamp. Merkelige greier VVD har nok en sånn impact på pool. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Men samtidig er kanskje Delph den mannen i klubben som hadde passet best som vikar for Fernandinho Godt poeng, men Delph har liksom spilt back mest slik jeg husker det av en eller annen grunn for City. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Jepp, må quote meg sjæl om Fernandinho fra noen uker tilbake: Han er kanskje Citys viktigste spiller, men det blir sjelden brukt store adjektiver om han. Det har vi fått enda et bevis på nå. To kamper uten, og begge ender med tap - noe jeg ikke tror er tilfeldig. Så det for et par sesonger siden også da han var utestengt litt. City er veldig avhengige av han. Nå er det andre grunner til at de taper også, men man ser jo hvor ofte Fernandinho og City-spillerne må stoppe kontringer i mot fordi de tømmer seg fremover. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Tror jeg husker at jeg sa meg enig i det. /Nja, ikke helt som jeg husket det./ Endret 27. desember 2018 av oOF Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Ser ut som at det blir en fin bonus på meg i mai. Har en del cash på pool som seriemestere og at de går ubeseiret ser lyst ut det, ikke lett å tape når man nesten ikke slipper inn mål. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Høres ut som en mega jinx spør du meg Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Både Liverpool, Man City og Tottenham fortjener å vinne ligaen slik det ligger an nå. Spiller best fotball og slipper inn færrest mål. Rett og slett rått. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Tottenham hadde fortjent det året Leicester vant. Var nok da de hadde sin beste mulighet og. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 VG skal kåre årets beste keeper. Har Lloris på 7. plass. Latterlig. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Allison på 1. plass er enda mer latterlig 4 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Må si at Chelsea også har spilt fantastisk fotball denne sesongen. Klart det morsomste laget å se kampene til, selv om det har gått noe tråere i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Rart at De Gea tok andreplassen for årets keeper 2018 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Rart at De Gea tok andreplassen for årets keeper 2018 13 ganger holdt han nullen i PL og CL. 2 ganger rent bur i WC, men var generelt ræva som resten av laget. så som så i Nations League 1 gang rent bur, men prestasjonene har vært varierende. Er det noen som har statsene på Oblak og Alisson? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå