Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som Milner starter sentralt i banen, tror jeg han kommer til å være sentral for City idag. En av sesongens skuffelser, men jeg tror det ligger mye i at han spiller i en kantposisjon han ikke liker så godt.

 

Håper ikke det, for jeg ser gjerne at Tottenham vinner denne, skaper spenning om 4. plass og har noe å spille for når de møter Birmingham i siste runde.

 

Edit: Visste ikke at Milner hadde samme rolle mot Everton. SPilte visst ikke så verst da heller.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Jeg såg taklingen til Adam i dag. leggen bøyde seg ikke så mye som jeg hadde "fryktet"(gruet meg litt til å se det om dere forstår), men likefullt stygg sak. Han sa han hadde prøvd å ta ballen, men den er jo ikke i "nærheten" av foten til Bale.

Bale har forøvrig slitt av et bånd i hælen, som var samme skade som fikk Lundekvam til å legge opp.

 

Så skal jeg være enig med Røsler i at sånne situasjoner hvor det er så klart, bør straffes i etterkant, eller så sender man ut feil signaler.

 

Var litt overasket over Erik Thorstvedt i TV2 studio før i dag. Han hisset seg opp og var merkbart sint. " Vi bør legge 10 mill £ på bordet og kjøpe Adam. Ikke gi ham draktnr eller noe og la ham råtne på reservelaget"

 

Greit nok at han er evig supporter, og har hjerte til klubben. Ingenting ved taklingen kan forsvares, men å gå ut sånn på TV? Virket litt rart på meg altså.

Lenke til kommentar

Kjedelig for ligaens del, og da kommer City til å ha et mye sterkere kort i jakten på nye spillere. Kan bli veldig viktig dersom de søker erstatter for Tevez som sannsynligvis drar.

 

Hva er greia med at City fansen(og andre fans) snur ryggen til og hopper når de feirer. Har aldri skjønt greia. Stusser hvertfall veldig over det. Samme gjelder "Armchair Analysis" som kommer opp. Med bokstav for bokstav ser det litt feil ut. Gir meg forresten også en sjanse til å plugge Arrested Development:

 

http://www.youtube.com/watch?v=pz8aYiH_nRg

Lenke til kommentar

Det kom etter city spilte europa liga kamp mot lech poznan, fansen til poznan feiret slik og city fansen tok etter dette "fenomenet". Lets do the poznan!

 

West ham er vel en annen pl klubb som har gjort dette i ettertid, litt rart du ikkje visste det :p

 

Jeg synes det er bra med en ny klubb som kan ha muligheten til cl, det var kjempe gøy med spurs i cl i år. Ville vel kanskje sagt liverpool er det laget som "fortjener" det mest etter en helt latterlig bra avslutning, men forandring fryder for meg.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

LFCTV kommentatoren etter Maxi 2 hatick på 2 kamper: "Carroll is never going to get a game agian" :p:D

Så lenge vi vinner overbevisende er jeg litt likegyldig til hvem som spiller. Vi har ingen i stallen som jeg ikke unner framgang/suksess uansett. Om vi så betalte 35 mill. for å motivere/inspirere Maxi til å bli toppscorer så er det greit for meg. Ikke at det skjer, og ikke at Carroll ikke blir å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...