Golf'ern Skrevet 24. november 2018 Rapporter Del Skrevet 24. november 2018 Umulig for andre lag å vinne PL så lenge City holder på sånn som de gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2018 Rapporter Del Skrevet 24. november 2018 Å herregud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2018 Rapporter Del Skrevet 24. november 2018 Enig. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 Då kan vi legge diskusjonen om årets sjølmål dø? ^^ 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 Ja nydelig selvmål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Interessant debatt. Innføring av manager transfervindu, to muligheter til å sparke/hyre manageren. Gir jo litt mer arbeidsro og stabilitet innad i klubben. Hadde nok fungert best om det vinduet kommer FØR det vanlige transfervinduet. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 (endret) Nei, der totalt bak mål i mine øyne, når man ikke handler managere som man gjør med spillere. Spillere er slags handelsvare, mens managere tross alt er en arbeidsstilling. Dette vil jo kunne føre til at klubber plutselig står uten managere Endret 27. november 2018 av bshagen 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Ville jo ikke sparket manageren om valget er mellom beholde ut halvsesongen og ingen manager overhode. Er jo latterlig hvor lite tid og rom managere får nå til dags, Frank de Boer fikk fyken etter FEM kamper. Derimot er jeg enig i ditt første poeng. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Arsenal med ca rent B-lag i dag. Spurs skal nok få kjørt seg på søndag. Lenke til kommentar
Dr. Professor Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Nei, der totalt bak mål i mine øyne, når man ikke handler managere som man gjør med spillere. Spillere er slags handelsvare, mens managere tross alt er en arbeidsstilling. Dette vil jo kunne føre til at klubber plutselig står uten managere Spillere er arbeidstakere i like stor grad som en manager. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Arsenal med ca rent B-lag i dag. Spurs skal nok få kjørt seg på søndag. Det har jeg vanskelig for å tro. Spurs er bedre i alle ledd. Husk at Arsenal er blant lagene som slipper motstanderen til flest sjanser Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Arsenal med ca rent B-lag i dag. Spurs skal nok få kjørt seg på søndag. Trur det blir en fet kamp! Arsenal er nok gira på holde streaken gående, men det ville jo vært typisk om Spurs av alle lag skulle stoppe den Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Manageren har en lederstilling. Ideen er interessant nok, men å ikke kunne få ut en leder som ingen har troa på eller ikke fungerer vil være langt verre enn den hyppige sparkingen vi dessverre ser for mye av. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Spillere er arbeidstakere i like stor grad som en manager.Ja - fra en HR-ståsted, men ikke rent praktisk når det kommer til ansettelsesprosessen. Det er og flere enn én spiller per lag. En klubb kan i verstefall miste en manager pga klausuler og surr på deadline day og dermed stå uten en manager i et halvt år, er ikke en fremtid jeg ser frem til. Gjør du? Jeg syns det er nok surr og piss i fotball, vi trenger ikke enda mer Endret 1. desember 2018 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 Shitty leder før det har gått 20min ja. Alltid like morsomt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 City spiller sjukt bra fotball til tider, men det er ofte så utrolig kjedelige kamper å se på. Som med Barcelona under Pep. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 Trille ball, trille ball, trille ball, men det funker jo når motstanderen legger seg fullstendig bakpå i 90 min. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 Bournemouth har vært veldig gode etter citys mål, fortjent utligning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå