Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

For en utorlig barnslig fyr som er/ble overvurdert av enkelte. Har vel knapt spilt en god omgang for Chelsea enda imo.. Hjelper ikke å være flashy fremover på banen når man ikke kan forsvare seg for tre kroner og en bindres. Ble bytta ut i pausen i dag fordi han suger, ikke noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Torstein, artig at en Arsenal-supporter snakker om forsvarere som suger. Han er definitivt bedre enn alle forsvarsspillere på Arsenal!

Hva i all verden har det med saken å gjøre?

 

Edit: Ikke er jeg enig i påstanden din heller.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Torstein, artig at en Arsenal-supporter snakker om forsvarere som suger. Han er definitivt bedre enn alle forsvarsspillere på Arsenal!

Wtf. Selv om forsvarerne på laget han støtter ikke akkurat imponerer må han da jo, som alle andre få lov å komme med sine meninger om andre lags spillere.

Slapp av da. Kloffsk vet jo selvsagt dette veldig godt. Det er jo akkurat det samme han gjør når han disser United sitt forsvar. Som Liverpool supporter :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Torstein, artig at en Arsenal-supporter snakker om forsvarere som suger. Han er definitivt bedre enn alle forsvarsspillere på Arsenal!

Funfact: Arsenal har aldri brukt over £20 millioner på en spiller, så vidt jeg vet.

 

Mye mulig at forsvarerne til Arsenal ikke er top-notch, men de kan forsvare prislappen sin i større grad enn det Luiz kan, i hvert fall foreløpig.

Lenke til kommentar

Jeg ville gjerne sett Luiz i Liverpool-drakt. Per dags dato er det kun Carra jeg ikke hadde byttet ham ut med. Det som tilsynelatende preger Chelsea er at de har mange kvalitetsspillere som ikke har spilt seg inn. Når Luiz og Torres har funnet toppformen i PL tror jeg at Chelsea kommer til å bli forferdelig gode neste sesong. De vil i hvert fall på papiret ha PLs definitivt sterkeste lag.

 

Man må gjerne skryte av at Arsenal ikke har handlet for 20M, men det ser jeg heller på som en tabbe. De BURDE ha gjort det og BØR gjøre det når man ser hvor forferdelig ræva det laget er defensivt.

Endret av kloffsk
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man må gjerne skryte av at Arsenal ikke har handlet for 20M, men det ser jeg heller på som en tabbe. De BURDE ha gjort det og BØR gjøre det når man ser hvor forferdelig ræva det laget er defensivt.

Som jeg har sagt før; problemet ligger ikke i kvaliteten, men i organiseringen. Med Sagna og Clichy på hver sin back og for eksempel Djourou og Koscielny som stopperpar bør vi være i stand til å forsvare oss bra mot de fleste lagene i PL, men elementære kollektive forsvarssvikter gjør at vi roter bort poeng på poeng. Spesielt på dødballer er den defensive organiseringen helt krise.

Lenke til kommentar

Luiz har gjort mye rart i Chelsea, det er sant, og i dag var han totalt udugelig i første omgang. Men han er en god spiller, det vet alle som har sett han litt i Benfica. Om han er god nok til å takle PL over tid er en annen ting, men han kom inn i januarvinduet og bør få litt tid til å venne seg til ligaen hvert fall, for fyren har potensialet til å bli god, defensivt så vel som offensivt. Men i dag var han en bøtte med dritt og de £20M kostet i dag Chelsea muligheten til å vinne kampen.

Lenke til kommentar

Åh, hvor vidunderlig rett jeg skulle få i går, når jeg snur meg til kompisen jeg så kampen hos og sier "faen, Luiz har en dårlig dag i dag, altså". Da var det gått 2:12 av kampen. Utover ble han jo bare enda dårligere.

 

Når det er sagt, imponerte ikke resten av Chelsea i går heller. Virket som om det kun var Drogba og Malouda som ville noe som helst (og til dels Ramires og den skitne klubbhora som kom inn etter en time, men han får jo aldri noen pasninger fra medspillere, så han får jo ikke gjort noe), så det ble veldig tynt for Chelsea etterhvert.

Lenke til kommentar

Luiz har gjort mye rart i Chelsea, det er sant, og i dag var han totalt udugelig i første omgang. Men han er en god spiller, det vet alle som har sett han litt i Benfica. Om han er god nok til å takle PL over tid er en annen ting, men han kom inn i januarvinduet og bør få litt tid til å venne seg til ligaen hvert fall, for fyren har potensialet til å bli god, defensivt så vel som offensivt. Men i dag var han en bøtte med dritt og de £20M kostet i dag Chelsea muligheten til å vinne kampen.

Hvem følger med på Benfica?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...