Snikpellik Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Wembley-matta ble dog ikke ødelagt av NFL-kampen. De verste sårene kom etter boksekampen for et par uker siden. Men klart at NFL-merkingen ødelegger mye. Dere må bare bli vant til det. Tottenhams nye stadion skal brukes til NFL i mange, mange år fremover når den står ferdig. Fire-fem ganger hver sesong er det snakk om. Det er ikke helt riktig. Nye stadion har to matter, en til fotball og en til NFL som sklis inn/ut etter behov. Fotballmatta får også verdens mest avanserte grow-system, så det blir nok Englands fineste fotballunderlag. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Dere må bare bli vant til det. Tottenhams nye stadion skal brukes til NFL i mange, mange år fremover når den står ferdig. Fire-fem ganger hver sesong er det snakk om. Den skal også brukes til event er og konserter. Men det er altså snakk om kunstgress for de greiene og NHL. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Lindelöf hadde blitt rævpult av media i ukesvis hvis han hadde spilt de første 35 minuttene som Mendy har spilt hittil. EDIT: Hele første omgang. Helt krise. Mendy får Bebé og Obertan til å se grasiøse ut. En absolutt 1/10-kamp som avsluttes med å slå etter Lamela. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Får det etterspill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Tvilsomt, feil farge på drakta... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Den skal også brukes til event er og konserter. Men det er altså snakk om kunstgress for de greiene og NHL. Det var nytt for meg. Da går det nok greit. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 Det var nytt for meg. Da går det nok greit. Ganske kult opplegg forresten https://youtu.be/JmeljNpIV1k 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 Så jo ... billig ut. Veldig kult da Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 30. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 .. som interessant nok er det den vante "American-football"-fans sier om fotball også, når alle de europeiske lagene er på besøk i USA på pre-season Ikke de 24.000.000 amerikanere som spiller fotball. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Det stemmer, jeg hadde glemt av at de utsatte åpningen av stadion. Da er det litt mer forståelig at de ikke rår over alt som skjer på Wembley. Hvor stor er den nye stadion de skal over på? Ser jo ut som at de har fylt Wembley stort sett ved hver kamp? Endret 30. oktober 2018 av Espp Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Den nye er på ca 62 000. http://new-stadium.tottenhamhotspur.com De er langt unna å fylle Wembley enda, de har vel vært oppi 80-85 000 på de aller største kampene (som er nære), men de har også være helt nedi 50 000. Så tror 62 000 passer de midt i blinken Endret 30. oktober 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 Om jeg ikke husker helt feil, mener jeg å ha lest at de ikke fikk lov til å fylle Wembley heller i frykt for at bortesupporterne begynner å kjøpe plasser ment for hjemmesupportere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 De selger forskjellig antall billetter ut i fra kamptidspunkt og motstander. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 Såpass. Kunne de fylt Wembley om de fikk lov? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 Ah, det visste jeg ikke. Men det gir litt mening i grunn Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 De testet vel kapasiteten gradvis forrige sesong mener jeg å huske, hvor Liverpool-kampen ble den første hvor de la ut 80.000 billetter for salg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 Det er jo såpass trykk i London at jeg ser for meg at de klarer å selge ut nesten hva det skulle være. Nesten helt umulig å få tilgang til kamper fra PL de gangene jeg har vært der. Heldigvis er det jævlig mye snacks fra lavere divisjoner. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 Tottenham har tilskuerrekorden i PL, for å si det på den måten... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. november 2018 Rapporter Del Skrevet 2. november 2018 For ei suppe som lekker ut no om bl.a. city, psg, pengedoping og financial fair play. Med den nye FIFA presidenten i spissen.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. november 2018 Rapporter Del Skrevet 2. november 2018 Ikke så veldig overraskende er det vel egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå