Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Nottingham Forest, Cardiff, Swansea og Reading vil spille Play-off: Slik vil det foregå:

Thursday, 12 May 2011

Nott'm Forest v Swansea, POSF, L1, 19:45

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Friday, 13 May 2011

Reading v Cardiff, POSF, L1, 19:45

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Monday, 16 May 2011

Swansea v Nott'm Forest, POSF, L2, 19:45

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Tuesday, 17 May 2011

Cardiff v Reading, POSF, L2, 19:45

 

 

Finalen spilles Mandag 30 Mai. Nå som West Ham er på vei bort fra ligaen, så ser jeg helst Reading rykke opp. Bortsett fra Shane Long, som sikkert drar til PL uansett, er det ikke mange spillere jeg ønsker til West Ham der, så da kan de like godt rykke opp.

 

Skal hvertfall følge spent med, men tror det blir Swansea vs Cardiff i finalen. De har begge veldig mange spennende spillere, og har best utsikter til å gjøre det sterkt i PL neste år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wolves slår mest sannsynlig West Brom, og vil være en seier unna å være utenfor vår mulighet til å ta dem igjen.

 

Gjett om de kommer til å vinne mot Sunderland eller Blackburn....

 

Faen. Håpløs sesong. Så mange drittlag i ligaen og så ligger vi dønn sist og kommer til å rykke ned.

Lenke til kommentar

Hahaha! Noen som så reprisen av fellingen som førte til straffen i Wolves-kampen? Herlig stilling på dommeren i det han blåser og peker. Hysterisk!

 

Utrolig spennende kam nå. Jævlig morsomt!

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om kampen om titlene. Er kampen i bunnen som er kult å følge med på. Har faktisk begynt å tro at Wolves kan holde seg nå. Vi taper mot Sunderland, men hjemme mot Blackburn bør og kan det ble seier. West Ham begynner å nærme seg Wankership, synd for jeg liker egentlig laget, men heller de enn oss.

Lenke til kommentar

Har en drøm om at Blackburn går på 2x knus mot Man Utd og dere og vi vinner våre siste. Birmingham og Blackburn er klubber jeg mye heller vil ha ned enn Wolverhampton. Og West Ham da, selvsagt.

 

Men tror det bare blir en utsettelse til neste år Teipball. Tviler på at dere kan kopiere resultatene mot topplagene neste år.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...