Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjokkerende mtp hvor godt laget er på papiret.

Hvor godt er laget på papiret?

De brukte 40 mill euro på en innbytter fra Lazio, de kjøpte Carlos Sanchez som var femtevalg på midtbanen til Fiorentina (og som starter kamper for West Ham). De har skaffet seg Arsenal reject Jack Wilshere som ikke har vært god på et antall år og hele backlinjen deres er VELDIG hummer og kanari. Dortmund lar Yarmolenko gå etter ett år fordi han ikke var god nok der. Han kan jo selvsagt slå til i PL, men mtp at eneste stedet han har prestert er hjemme i Ukraina så velger jeg å tvile på det. 

Tja, synes fire tap virker naturlig. Synes spillerstallen virker veldig nedre halvdel. 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Tottenham tok kvelden på 1-1. Jævlig irriterende. Kjørte over Watford frem til det og.

Jaja, det var vel reversen fra United.

Hadde bare et halvt øye på kampen siden jeg så United, men det var vel mest en fortsettelse fra forrige uke?

Synes Spurs var ganske svake mot United og, bortsett fra selve scoringene. Ser litt dødt ut.

Lenke til kommentar

Hadde bare et halvt øye på kampen siden jeg så United, men det var vel mest en fortsettelse fra forrige uke?

Synes Spurs var ganske svake mot United og, bortsett fra selve scoringene. Ser litt dødt ut.

Næ. Tottenham var helt greie mot Watford. Det er bortekamp mot et formlag, tross alt. Men da de putta på en dødball kjørte de over hele midtbanen en periode. Omtrent som United i første omgang og som mot Fulham rett på begge sider av pausen. Mot Fulham spilte de samme formasjon som i dag, men la om ganske kjapt. I dag ble det visst ikke tid til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...