AllFather Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 (endret) http://www.espn.co.uk/football/english-premier-league/story/3582725/manchester-united-and-liverpool-finishes-flipped-in-2017-18-premier-league-table-adjusted-for-luck http://www.espnluckindex.com "luck index" Selv om Liverpool kom dårligst ut på "flaks" og United best, så mener jeg forsatt at jeg ikke vil ha VAR. Blir kunstig og oppstykket. Flaks, uflaks og "feil" er en del av sjarmen med fotball. Noen ganger går det mot, andre ganger for. |edit| Jævla kipt for Stoke dog, som hadde holdt seg. Endret 7. august 2018 av AllFather Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Tre keepere som forventer å spille i samme klubb? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Ja, det er jo litt rart spesielt når alle er engelske og har vært innom landslaget også. Én av dem kommer jo ikke til å spille. Kanskje de forventer å miste Pope? De kjøpte jo også Legzdins i fjor, som sikkert ikke skjønner bæret av dette. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Kanskje en av de andre skal til Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Pope og Heaton er skadet så da må de nesten ha inn en keeper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Kanskje en av de andre skal til Chelsea.Ryktes at Chelsea går for Butland Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Aha, skadet fortsatt! Da er det mer forståelig ja Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 http://www.espn.co.uk/football/english-premier-league/story/3582725/manchester-united-and-liverpool-finishes-flipped-in-2017-18-premier-league-table-adjusted-for-luck http://www.espnluckindex.com "luck index" Selv om Liverpool kom dårligst ut på "flaks" og United best, så mener jeg forsatt at jeg ikke vil ha VAR. Blir kunstig og oppstykket. Flaks, uflaks og "feil" er en del av sjarmen med fotball. Noen ganger går det mot, andre ganger for. |edit| Jævla kipt for Stoke dog, som hadde holdt seg. United mest flaks, ja. Sjokk. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Inb4 det tar fyr i teltet, men no var det jo til og med avisartikler om at united blei vekkdømt for ein heil haug poeng i 16/17 sesongen? eller var det 15/16 sesongen? Lurer på om denne "luck-statistikken" fins over fleire sesonger. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Må vel ha vært 16/17 sikkert, da hadde United en del rart som gikk i mot, men det var også veldig mye dårlige avslutninger og marginer. Tror Pogba var oppi rundt 15 skudd i stanga/tverrliggeren i alle turneringer, vet ikke om det telles som uflaks eller noe annet. Liverpool hadde jo også enormt med stolpeskudd en sesong før det. Det rareste i 16/17-sesongen som jeg husker godt er at dommeren annullerte et Zlatan mål mot Burnley for "høyt spark", som kostet oss en seier. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Heisann! Vil bare informere om at jeg ikke vil arrangere PL prediction league i år. Tiden strekker dessverre ikke til. Håper dog noen tar over! Takk for meg 5 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. august 2018 Rapporter Del Skrevet 8. august 2018 Rondon klar for Newcastle: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2018 Rapporter Del Skrevet 8. august 2018 Deadline day <3 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. august 2018 Rapporter Del Skrevet 9. august 2018 ingen tippekonk eller noe i år? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. august 2018 Rapporter Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Mina permanent og Gomes på lån. Endret 9. august 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. august 2018 Rapporter Del Skrevet 9. august 2018 De fikk vel Bernard på free transfer også. Everton, West Ham og Fulham har handla som gærne ass, spørs om det blir for mye nytt og at det tar noen måneder før ting sitter. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2018 Rapporter Del Skrevet 9. august 2018 Everton begynner virkelig å se ut som et topp 6 lag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2018 Rapporter Del Skrevet 9. august 2018 Alle utenom arsenal fyller det kriteriet egentlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2018 Rapporter Del Skrevet 9. august 2018 Alle utenom arsenal fyller det kriteriet egentlig. Neh, Cardiff, Watford, Huddersfield, Palace, Brighton, Newcastle, Bournemouth Klarer neppe topp 10 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå