Mchansern Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Nei, han har ikke herjet for Watford lenge, han har èn sesong i Premier league. Som endte med fem scoringer som spiss / ving. Nesten 50 mill pund er selvsagt helt sinnsvakt, men ikke så rart mtp. at Everton de senere år har vist seg som en klubb som ikke har speidere (?) evt. at speiderne er Europas aller verste. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Nei, han har ikke herjet for Watford lenge, han har èn sesong i Premier league. Som endte med fem scoringer som spiss / ving. Nesten 50 mill pund er selvsagt helt sinnsvakt, men ikke så rart mtp. at Everton de senere år har vist seg som en klubb som ikke har speidere (?) evt. at speiderne er Europas aller verste. Han vær jævlig god på høstsesongen. Så dabbet det litt av samtidig som Watford ikke gjorde det så sterkt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 "Lenge" var kanskje misvisende, men han var fantastisk god over en lang periode forrige sesong, i hvert fall før jul. Etter det var han ganske svak en periode også, sammen med resten av laget. Eneste Watford-spilleren som spilte alle kampene i PL mener jeg å huske. Litt gambling er det fra Everton, men nå har de jo også manageren som kjøpte han til Watford. Helt enig i at Everton har kjøpt katastrofalt de siste vinduene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Han var god frem til desember. Når så ikke jeg mye Watford, men jeg går ut i fra de andre klubbene fant ut av han og/eller laget da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Eneste Watford-spilleren som spilte alle kampene i PL mener jeg å huske. Såvidt. Mye innbytter på slutten av kampene på slutten av sesongen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Du har ikke hørt om Richarlison? Han herja for Watford lenge, ikke overraskende at han gikk dyrt. Men enig i at prisene er ganske ville! Nei, jeg så vel maks to Watford kamper forrige sesong, mot Arsenal. Aner ikke om han spilte eller gjorde målpoeng. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Nei, jeg så vel maks to Watford kamper forrige sesong, mot Arsenal. Aner ikke om han spilte eller gjorde målpoeng. Han var veldig god i bortekampen mot de forrige sesong. Skaffet blant annet straffen som gjorde at de vant. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 "Skaffet straffen" ...Ikke noe sjokk at jeg ikke vet hvem han er mao. 2017/18 må være den PL sesongen hvor jeg har sett minst av andre lag på veldig mange år. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Fulham skal være nær ved å signere Andre Schurrle. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Offisielt med Schurrle. Lån på 2 år. Morro. Nydelig lag-mål av West Ham idag med Anderson, Masuaku og Arnautovic involvert. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Schurrle og Sari. 2 klassespillere som burde vært i større klubber. Fulham blir farlige! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Rått altså! Nå mangler vi bare å få Mitrovic på plass, så begynner dette å se meget bra ut. Coyw! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 “I have ingrown toenails and when it’s cold I need special treatment,” he admitted. “I don’t see myself playing in a country where it’s cold. I hurt everywhere and I struggle to train." Får håpe de to holder seg skadefri da. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Schurrle har vært ræva i mange år, teknikk som en elg. Seri kan kun spille i sol. Ja fulham blir farlige... lol Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 City sine drakter mot 'Pool. What? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Schurrle har vært ræva i mange år, teknikk som en elg. Seri kan kun spille i sol. Ja fulham blir farlige... lol Jeg er fornøyd foreløpig. Vi får se om jeg er det også om en måned Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Ja om dere klarer å få schurrle tilbake som han var for 4 år siden så har dere en god spiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Schurrle var en merkelig spiller i Chelsea trøya iallefall, horribel når han startet, fantastisk når han ble satt på når det var 20 minutt igjen av kampen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Hva tenker dere andre egentlig om Fulham i årets sesong? Blir det nedrykk med en gang eller bør man kunne etablere seg i PL igjen? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Hva tenker dere andre egentlig om Fulham i årets sesong? Blir det nedrykk med en gang eller bør man kunne etablere seg i PL igjen? Mtp hva de har hentet bør midt på tabellen være en reell mulighet. PL ser vanvittig sterkt ut nå. Vanskelig å spå noen utenom de som er mer eller mindre sikra topp 4. Brighton og Huddersfield tror jeg vil slite. Ellers er det vanskelig å si hvilke andre lag som vil ligge i bunnstriden. Watford muligens. Etter den sterke høstsesongen så mistet de manageren sin og var svake utover sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå