Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Taarabt er kjempespennende og har vært klart Championships beste spiller i år. 19 mål og 16 assist på 43 kamper i ligaen er ikke dårlig.

 

Nå gjelder det bare å se om han kan ta steget til Premier League, som ikke er alt for lett å ta. F.eks Wayne Routledge(også i QPR forresten) og senest Graham Dorrans ifjor. Frykter litt det samme for Taarabt

 

Tviler på at vi får se han i noe slikt som Newcastle eller noe. Real Madrid skal visstnok være interessert, så jeg tror enten han blir, eller drar til en toppklubb. Jævlig typisk at han også var i West Hams søkelys for ikke så lenge siden. Tenk om vi hadde fått han og Carroll for under £5m. Sykt å tenke på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper på Queens Park opp, siden jeg bor ikke så langt ifra Shepherds Bush. Ganske sikker på at QPR er det nærmeste laget til her i toppdivisjonene, ypperlig å få Liverpool på besøk hit. ^^ Vet ikke hvordan det blir med mulig fratrekk? Var jo noe snakk om at de kunne få så stort trekk at de i beste fall ville greie play-off, mens når de intervjuet Vaagan Moen så var han lykkelig glad for å kunne kalle seg PL-spiller og nevnte ikke med et ord omtrent at det var noen fare for at opprykket skulle ryke. Vet lite om nivået til Taarabt i kamp siden jeg ikke har sett noen QPR-kamper nylig (burde absolutt begynne å gå litt på Loftus Road), men ut ifra det jeg har sett av klipp og "skills-show", samt tallene fra Championship, ser han jo svært herlig ut. Prøve seg på Anfield? :)

Lenke til kommentar

Taarabt virker som en spiller som gjør seg på nest høyeste nivå. Han falt gjennom i Tottenham og kommer neppe til å gjøre det stort dersom han havner i en ny toppklubb. 16 mål for Championships desiderte topplag får meg ikke til løfte nevneverdig på øyebrynene. Men, men - det er flere enn det Carroll gjorde i fjor, så man får vel gi han en sjanse. :)

Lenke til kommentar

Adel Taraabt led litt av "Teenage Ronaldo-syndromet" i Spurs, og ble derfor ikke satset på, men i QPR har han tatt et par steg mot å bli en mer komplett spiller. Spiller i en fri rolle som ligner mye den Ronaldo hadde de siste sesongene av United-karrieren. Jeg gleder meg til vi (forhåpentligvis) får se han i Premier League. Championships beste spiller i år, og en leken tekniker. Han har vel vært linket endel rundt bla. til Real Madrid og United tidligere i sesongen. Han var vel, hvis jeg ikke husker feil, på vei til Arsenal fra Lens hvis jeg ikke husker feil, men det ble ikke noe av.

Lenke til kommentar

Haha. Litt synd at det gikk som det gjorde med henne i PL. Hun gjorde i hvert fall jobben sin, noe de mannlige linjedommerne (hoveddommerne også for den saks skyld) aldri gjør. Kvaliteten på dommerstanden er så latterlig til å være verdens beste liga at jeg ikke har ord.

Lenke til kommentar

Freske fraspark fra Thorstvedt:

 

- Ferguson driter i fotballens omdømme

 

Thorstvedt skulle ønske kampene på fotballens høyeste nivå kun ble avgjort på gresset.

 

- I en ideell verden hadde alle gått på banen, gitt jernet i 90 minutter og tatt hverandre i hendene etterpå.

 

- Men Ferguson driter vel i fotballens omdømme. Han er interessert i å vinne og prøver å organisere kortene han har på hånden så godt som mulig. Sånn har han holdt på i mange år.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Freske fraspark fra Thorstvedt:

 

- Ferguson driter i fotballens omdømme

 

Thorstvedt skulle ønske kampene på fotballens høyeste nivå kun ble avgjort på gresset.

 

- I en ideell verden hadde alle gått på banen, gitt jernet i 90 minutter og tatt hverandre i hendene etterpå.

 

- Men Ferguson driter vel i fotballens omdømme. Han er interessert i å vinne og prøver å organisere kortene han har på hånden så godt som mulig. Sånn har han holdt på i mange år.

Haha, viser vel hva tv kan gjøre med en engang så flott herremann. Stormannsgal og tabloid.

Lenke til kommentar

Spørsmål til Newcastle-fansen: Hva er grunnen til det ekstreme Carroll-hatet? På forumet her er det jo på lik linje med det Pool-gjengen føler for Torres. Såvidt jeg husker så ønsket ikke Carroll engang å forlate klubben. Er det noe jeg har gått glipp av?

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke snakke for toonsa, men som Liverpoolsupporter har jeg fått med meg at det er to sider av saken:

 

- Carroll ville ikke forlate klubben, men ble nærmest tvunget ut (Carrolls versjon)

- Carroll kom og ba om en mye bedre kontrakt, 3 måneder etter at han hadde signert en 5-års-kontrakt. Den nye kontrakten ville gjort ham til Newcastles best betalte spiller. Newcastle sa nei, Carroll sa "Greit, da vil jeg ut. Liverpool trenger visst en ny spiss." (Newcastles versjon).

 

Personlig tror jeg sannheten ligger et sted midt i mellom, som vanlig når det er to sider av en sak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spørsmål til Newcastle-fansen: Hva er grunnen til det ekstreme Carroll-hatet? På forumet her er det jo på lik linje med det Pool-gjengen føler for Torres. S

ekstremt Torreshat fra pool-gjengen? Nei nå må du gi deg.

Kan ikke påstå at jeg har sett noe av sånt. Etter ''sjokket'' at han dro rett før transfervinduet sluttet kom det nok litt utrlivelige poster, men noe hat mot Torres tror jeg ikke det er mye av.

 

Noen vitser pga det måltørken har det dog verdt, men det er jo all in good fun.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Trøndere er trøndere. Ble gjort i affekt, dagen han dro\ønsker å dra.

 

Tror flesteparten ikke hater Torres pdd, jeg gjør i alle fall ikke det.

Lenke til kommentar

Spørsmål til Newcastle-fansen: Hva er grunnen til det ekstreme Carroll-hatet? På forumet her er det jo på lik linje med det Pool-gjengen føler for Torres. S

ekstremt Torreshat fra pool-gjengen? Nei nå må du gi deg.

Kan ikke påstå at jeg har sett noe av sånt. Etter ''sjokket'' at han dro rett før transfervinduet sluttet kom det nok litt utrlivelige poster, men noe hat mot Torres tror jeg ikke det er mye av.

 

Noen vitser pga det måltørken har det dog verdt, men det er jo all in good fun.

Da har vi nok tolket mange av innleggene rettet mot Torres forskjellig gitt. Du har, som Pool-supporter, et annet synspunkt til hele saken enn meg, men jeg mener bastant at det har vært tilløp til Torres-hat, både av "dere" her på forumet og hos Liverpool-supportere generelt.

 

Takk, Leo-Khenir, det var noe sånt jeg mente det var. Synes uansett 'Castle-fansen virker i overkant hårsåre hvis det ikke ligger noe mer bak enn det.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Har heller ikke inntrykket av noe Torres-hat, men jeg ser det jo også fra samme synspunkt som Daniel. Det var noen sterke følelser dagen og dagen etter han forsvant, det var det hos meg også, på grunn av måten det ble gjort på og klubben han gikk til, i tillegg til tidligere uttalelser. Men etter det, og spesielt nå litt senere, er det knapt noen som har brydd seg om Torres, annet enn noen vitser på måltørken hans i Chelsea. De fleste ser ut til å være likegyldige eller ønske ham lykke til bortsett fra i Chelsea. For min del er jeg mer likegyldig, men er da såpass raus at jeg håper at han gjør det bra på landslaget, i livet ellers, men ikke i Chelsea. På grunn av klubben hans, ikke personen. Det vil alltid være enkeltpersoner og minoriteter som har sterkere følelser/hat enn andre, men tror nok majoriteten av The Kop har glemt Torres nå og bare vil huske tilbake på de gode tidene av og til. Han vil nok ikke få en drømmeretur på Anfield neste sesong, men jeg har heller ikke tro på noen massiv pipekonsert retta mot ham slik andre spillere som har gått fra andre klubber har fått.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...