Golf'ern Skrevet 11. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2018 Tror Mahrez får spille endel. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2018 Solid signering. Tror han blir djevelsk god i en klubb med stjerner rundt seg. Han blir å prestere slik som han gjorde i sin første sesong flere ganger nå (sett at han ikke blir en benkspiller). Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2018 Kommer til å erstatte Sterling. You heard it here first. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2018 Nei, absolutt ikke. En av ligaens beste spillere i fjor. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2018 Hah! Orakelet (Meg selv) har talt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2018 Kommer til å erstatte Sterling. You heard it here first. Satt og tenkte på det samme selv, selv om de vel ikke er like spillertyper. Samtidig tror jeg egentlig Sterling spilte mer denne sesongen enn hva Guardiola hadde tenkt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2018 Det kan være at han kommer til å la kontrakten løpe ut og komme seg til utlandet. Det tror vel egentlig ikke jeg i grunn. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2018 Har Seri nettopp signert for Fulham? Oppspinn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2018 Har Seri nettopp signert for Fulham? Oppspinn? Definitivt oppspinn ja: Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2018 huh, så alle toppklubbene ville ikke ha han like vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2018 huh, så alle toppklubbene ville ikke ha han like vel? Han er jo allergisk mot dårlig vær, så til tross for medisiner så er det vel en del usikkerhet rundt om han kan spille over halve sesongen i England Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2018 Var ikke Barcelona etter ham? Merkelige greier Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2018 FIFA bekrefter i dag at VM i 2022 blir spilt i november/desember. Dette vil jo gjøre om terminlister i de store ligaene. Spennende! https://www.tv2.no/sport/9970482/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2018 https://www.tv2.no/sport/9970036/ For en tulleklubb. Sparker manageren et par dager etter at pre-season starter. Kunne de ikke gjort dette etter sesongslutt? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2018 https://www.tv2.no/sport/9970036/ For en tulleklubb. Sparker manageren et par dager etter at pre-season starter. Kunne de ikke gjort dette etter sesongslutt? De sleit jo med å få tak i erstatter! Dog, er det bare tull det han driver med nå ja. Nå sliter han selv med visumet sitt og får ikke vært i England heller. Tror det er ikke snakk om lenge før disse morsomhetene tar slutt og han selger.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2018 FIFA bekrefter i dag at VM i 2022 blir spilt i november/desember. Dette vil jo gjøre om terminlister i de store ligaene. Spennende! https://www.tv2.no/sport/9970482/ Dette er jo kjempebra for alle som liker fotball! I 2022 blir det en måned lengre med fotball Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2018 Dette er jo kjempebra for alle som liker fotball! I 2022 blir det en måned lengre med fotball Hva prater du om? Antall kamper er det samme, men de hadde sluppet å flytte om på ting i november/desember om de hadde lagt VM til en logisk plass. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Fatter fortsatt ikke at at Fulham har signert Seri. Wow. Endret 13. juli 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Hva prater du om? Antall kamper er det samme, men de hadde sluppet å flytte om på ting i november/desember om de hadde lagt VM til en logisk plass. Nå skjønte du ikke helt meningen tydeligvis. Det forlenger alle populære ligaene pga oppkjøring til VM, VM i seg selv, evt. pause etter VM som kanskje inntreffer samtidig som overgangvinduet i januar? Ergo blir jeg iallefall overrasket hvis PL avslutter i Mai i 2022. Kanskje en gang i juli? I stedet for å sutre over avgjørelsen prøver jeg bare å se lyst på det. Endret 13. juli 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2018 Nå skjønte du ikke helt meningen tydeligvis. Det forlenger alle populære ligaene pga oppkjøring til VM, VM i seg selv, evt. pause etter VM som kanskje inntreffer samtidig som overgangvinduet i januar? Ergo blir jeg iallefall overrasket hvis PL avslutter i Mai i 2022. Kanskje en gang i juli? I stedet for å sutre over avgjørelsen prøver jeg bare å se lyst på det. Det blir fortsatt bare en pause i ligaen, samt at de kan slite ut/skade spillere i ligaen midt i den. Personlig vil jeg heller ha VM på sommeren. Mye mer kos. Forstår at du prøver å se lyst på det, og tidspunktet er langt i fra det verste med VM2022. Men det blir nok unødvendig mye styr. Vi får se. Mange år igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå