Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koffor tenker du det? At han minner om Sir Alex that is.

Han spiller lignende fotball hvor laget er trygg bakover og meget gode framover. I tillegg opptrer han alltid bra for klubben og spillerne i media. Når hans beste egenskap er å hente ut det beste av spillerne sine i tillegg, ja da begynner ting å ligne litt på legenden selv. 

Lenke til kommentar

Nå er det ikke som om Tottenham ikke har penger. Han har svært nylig uttalt selv at han blir i Tottenham så lenge Levy vil. Artikkelen med Chelsea-interessen har så vidt jeg vet verken sitater eller noe som ligner kredibilitet. Dette er nok bare engelsk presse som oppfører seg som vanlig. Angriper de som gjør det bra med rykter de spinner ut av hatten. Fordi det selger.

 

Forøvrig, om det er overgangsbudsjett som er problemet så er jo ikke akkurat Chelsea stedet å dra. Uttalte ikke Conte at Chelsea driver å kjøper spillere han ikke vil ha, mens de han vil ha ikke kommer?

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Det ble det. Den redningen til keeperen utenfor 16, den syns jeg nesten var litt rød jeg. Tanker? Han stoppet jo en lobb som fort kunne endt i kassa og det skal jo straffes med rødt kort. Kanskje litt gråsone, men likevel en litt merkelig situasjon

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...