Golf'ern Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Enig i oppsummeringa? https://www.dagbladet.no/sport/sesongens-verste-kjop-i-premier-league/69795061 Ser riktig ut den Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Spennende. Chelsea kan bli meget bra under ham. Kanskje den treneren som minner mest om Sir Alex? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Aston Villa vs Middlesbrough i kveld. 1-0 Villa etter første kamp. Hvem møter Fulham i finalen? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Spennende. Chelsea kan bli meget bra under ham. Kanskje den treneren som minner mest om Sir Alex? Koffor tenker du det? At han minner om Sir Alex that is. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Hvorfor skulle Poch, som hittil har gjort det til sin greie å gjøre mye ut av lite over tid, gå til en klubb som skifter ut managere som om det var engangsgriller selv om de får resultater? Og attpåtil til en klubb som ikke er i CL engang? 3 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Same reason as always? Money. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Tror ikke Pochettino går fra Tottenham nå rett før de skal på ny stadion. Ser ikke hvorfor han skulle gå til Chelsea annet enn eventuelt høyere lønn, noe jeg ikke tror veier så tungt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Blir oppriktig trist hvis han går til en annen Engelsk klubb. Min absolutt favoritt til å sitte på Old Trafford. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Koffor tenker du det? At han minner om Sir Alex that is. Han spiller lignende fotball hvor laget er trygg bakover og meget gode framover. I tillegg opptrer han alltid bra for klubben og spillerne i media. Når hans beste egenskap er å hente ut det beste av spillerne sine i tillegg, ja da begynner ting å ligne litt på legenden selv. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Han er ikke fornøyd i Tottenham pga overgansbudsjettet? Hsdde vært ganske digg om vi kunne fått tak i han ja. Endret 15. mai 2018 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Nå er det ikke som om Tottenham ikke har penger. Han har svært nylig uttalt selv at han blir i Tottenham så lenge Levy vil. Artikkelen med Chelsea-interessen har så vidt jeg vet verken sitater eller noe som ligner kredibilitet. Dette er nok bare engelsk presse som oppfører seg som vanlig. Angriper de som gjør det bra med rykter de spinner ut av hatten. Fordi det selger. Forøvrig, om det er overgangsbudsjett som er problemet så er jo ikke akkurat Chelsea stedet å dra. Uttalte ikke Conte at Chelsea driver å kjøper spillere han ikke vil ha, mens de han vil ha ikke kommer? Endret 15. mai 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
brøkstrek Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Tipper Abromovitsj åpner lommeboken om Pochettino drar til Chelsea. Skjønner han godt om han gjør det, ikke så usannsynlig heller. Større sjanse for å vinne noe med Chelsea enn med Tottenham. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Ja, kjøper sikkert Kane, Eriksen og Dele og da. 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Hvis Pochettino drar så tipper jeg det blir til Real i så fall. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Fortsatt 1-0 sammenlagt til Villa over Boro når vi nå er i starten på den siste av fire omganger. Boro har vært utrolig tannløse og kjedelige i begge oppgjørene, men kampen åpner seg opp litt nå. Foreløpig ser det ut som vi slipper Pulis i PL neste sesong. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Håper Fulham rykker opp. Diggere enn AV og Boro det. Spent på om Sessegnon blir solgt om de gjør det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Fulham vs Villa da. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Det ble det. Den redningen til keeperen utenfor 16, den syns jeg nesten var litt rød jeg. Tanker? Han stoppet jo en lobb som fort kunne endt i kassa og det skal jo straffes med rødt kort. Kanskje litt gråsone, men likevel en litt merkelig situasjon Endret 15. mai 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Blir ofte rødt i de situasjonene. Det jeg tenkte var at Dean bare ga gult fordi Johnstone ikke var bakerste mann, og det lå to Villa-spillere bak klare til å stoppe ballen fra å gå inn. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Tenkte litt på det jeg også, derfor jeg skrev at det kanskje var litt gråsone. Men tror likevel at Villa skal være prise seg heldige i den situasjonen der. Interessant situasjon i grunn Endret 15. mai 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå