Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er flere kjente Liverpoolfjes blant de fire playoff-lagene. Tror alle fire har minst en hver. :p

Ryktes at Sheyi Ojo er i startoppstillingen i kveld :)

Hvordan synes du han har vært denne sesongen? :)

 

 

Ikke fått allverdens av spilletid. Det sier vel sitt. Ikke vår beste signering/låneavtale.

Lenke til kommentar

I hvilken klubb spiller Ryan Sessegnon etter sommeren? Tror Fulham skal slite med å holde på han.

 

 

 

Vil anta at Benitez ikke vil beholde Mitrovic, så en byttehandel pluss litt penger hadde gjort seg.

Endret av """
Lenke til kommentar

Det begynte med jeg at rundt 12-års alderen var svært glad i Brede Hangeland som fotballspiller. Mannen var et fyrtårn og stormet inn i alle dueller med dødsforakt, og slike spillere verdsetter jeg høyt. Hangeland gjorde sakene sine bra både på landslaget og i FC København, og i 2008 gikk turen videre til London og Fulham, et relativt uskrevet blad i mitt fotballhode den gang. Joda jeg hadde hørt om laget tidligere men aldri fattet noe særlig interesse. Fulham var liksom bare der uten å gjøre noe stort av seg. Men nå som favoritten var på plass begynte jeg naturligvis å følge litt ekstra med. Og jeg likte det jeg så. Jeg husker hvordan jeg gikk inn på Google bildesøk og tastet inn «Fulham», og «Craven Cottage». Synet som møtte meg var slående. Den litt merkelige klubblogoen. Den klassiske hytta. Stadion helt nede ved elvebredden var som et vakkert maleri. Dette laget måtte jeg bare vite mer om.

Jeg var fortsatt bare nysgjerrig men ville enda ikke kalle meg 100% Fulham supporter. Mer en sympatisør. Men først noen måneder senere, nærmere bestemt 23 august 2008 kom nådestøtet. Endelig ble Fulham vist i en TV-kamp, når Arsenal kom på besøk inn i maleriet. Jeg skulle endelig få se dette litt merkelige men fullt så sjarmerende laget i aksjon. Når innmarsjen og stadion ble filmet fra lufta hadde jeg frysninger og andre følelser som er ganske naturlige hos gutter i 12-13 års alderen... Nå var det bare en ting som manglet, og det gikk ikke lang tid før det skjedde. Halvveis ut i første omgang steg Brede Hangeland til værs og stanget ballen i nota på en corner. Stadion eksploderte i gledesrus, og det samme gjorde jeg hjemme i stua denne sensommerdagen. Det ble med det. Fulham-Arsenal sluttresultat 1-0. Matchvinner Brede Hangeland. Fra det øyeblikket var jeg solgt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...