fox Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Fulham med Stefan vil bare være positiv for oss nordmenn 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Og Tim Ream for oss amerikanere! 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Virker som om Fulham er mest ønsket av de fire altså Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Selvsagt! For meg er det pga Craven Cottage Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Alltid moro med et skikkelig lokaloppgjør (type rett borti gata), så moro med Fulham. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Selvsagt! For meg er det pga Craven Cottage En av grunnene til at jeg falt for Fulham! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Alltid moro med et skikkelig lokaloppgjør (type rett borti gata), så moro med Fulham. Alltid moro med lokaloppgjør Banene er jo som du nevner bare noen steinkast unna hverandre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Blir nok en tur eller to til Craven Cottage igjen hvis de rykker opp! Min favorittstadion i England foruten Old Trafford Moro også for Stefan Johansen hvis det skjer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Aldri vært på Craven Cottage selv, men en kollega sverger at det er den verste stadion han har vært på noensinne, så vett ikke hva jeg skal tro Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Vel, den ligger rett ved elva og det trekker greit. Bikkjekaldt. Greit om de rykker opp da, PL blir jo ikke det samme uten Britannia Stadium. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Ja Alli er drittsekk as, så dere han diva mot Chelsea i går eller? Jævla dusting altså. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) Å enn den gangen Kuyt filmet i 2012! Fy faen ass. Endret 7. mai 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Den verste noensinne er uansett Morten Gamst Pedersen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Den verste noensinne er uansett Morten Gamst Pedersen Ah, den diven er så legendarisk den Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2018 Hvem vil folk ha opp av playoff-lagene? Fulham, Aston Villa, Middlesbrough eller Derby? Fulham og Villa kanskje for min del. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2018 Burde jo hatt en klubb fra Englands nest største by i PL Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2018 Vel, den ligger rett ved elva og det trekker greit. Bikkjekaldt. Greit om de rykker opp da, PL blir jo ikke det samme uten Britannia Stadium. Begge gangene mine der foreløpig var i strålende sol på våren, men kan se for meg at det er rimelig kjølig i januar, ja. Uansett et fantastisk stadion med de originale tresetene på deler av tribunen, og "paviljonghuset" i ene hjørnet fra 1905 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå