Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Regelen finnes fortsatt, men i praksis håndhever man den ikke hvis keeperen ikke bevisst drar ut tiden.

Den håndheves ikke uansett. Dommerne gjør jo ingenting når keepere holder på ballen ofte over 20 sekunder når de skal hale ut tida.

 

Eneste tilfellet jeg har sett dommeren bruke denne regelen er i Afrikamesterskapet i fjor, og da var det bare snakk om 7-8 sekunder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uavgjort for Wigan og Blackpool, seier til Blackburn... Helt sånn midt på treet. Får håpe det gjør at Blackburn ikke er like stressa mot oss neste gang, og at vi tar oss en seier der. I så fall vil Wigan borte bli avgjørende. Skumle greier.

 

Håper så inderlig at vi kan klå Man City imorgen, men har liten tro på det. Please, please, please gjør det beste dere kan og få med hvertfall 1 poeng. Hadde smakt jævlig godt.

 

Green

Jacobsen - Upson - Da Costa - Gabbidon

Spector - Hitz

Sears - Collison - Boa Morte

Ba

 

Får satse på at det holder.

Lenke til kommentar

Hva tc ser og ikke ser, bryr meg egentlig lite. Det var et genuint spørsmål om hvor mye Barcelona han har sett, ettersom innleggene hans ikke akkurat gjenspeiler det antallet han visstnok skal ha sett. Han spyr jo som vanlig bare ut eder og galle, slik han ofte gjør mot Berbatov. Dette blir mitt siste innlegg i "debatten". Det blir som å diskutere vin med Charter-Svein.

 

Bra for deg. Du spyr ut dritt om Berbatov ofte nok du og når du sier at det ikke er hans feil at han bommer på to "sitters" i en FA Cup semi-finale fordi han spiller "alene på topp" pga. treneren osv. Give me a break.

 

Og jeg har faktisk sett så mye Barca som jeg sa, så det er vel bare synd for deg at du ikke tror på det. Mister ikke akkurat noe av at du føler at det er bullshit. Det er vel ikke meg som har et problem når det er noen her som for en eller annen grunn digger spillere som faller lett, overspiller, bruker opp 5 av de 90 min vi har iløpet av en kamp, og syter som faen hele jævla tiden. Not me.

Endret av tc47
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bra for deg. Du spyr ut dritt om Berbatov ofte nok du og når du sier at det ikke er hans feil at han bommer på to "sitters" i en FA Cup semi-finale fordi han spiller "alene på topp" pga. treneren osv. Give me a break.

 

Så forresten ingen reaksjon fra deg etter Newcastlekampen hvor både Rooney og Chica bommer på store sjanser, aka "sitters" som du kaller de.

 

Men det er jo ikke så rart mtp de enorme skylappene dine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, spar meg. Finn det innlegget der jeg har skrevet det pisset du kom med nå, eller var det, det jeg kommenterte på facebook? Da bør du lese over en gang til. Vi vet begge at du ikke hadde kritisert Rooney hvis han bommet på to "sitters", men du har for lengst bevist at du ikke er i nærheten av å kunne kritisere spillere så objektivt som det er mulig. Skuffet over at jeg engang svarer på innlegget ditt, men gratulerer. Jeg kan like spillere på tross av at de i 1/20 kamper overspiller til det kjedsommelige, akkurat som jeg kan like Rooney selv om han har oppført seg skandaløst utenfor banen, men å være utro er vel ikke så farlig er det? Det er jo så flott med passion. GET IN ;) ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sier litt om bunnivået til United om de skulle vinne PL, få finale i CL, semifinale i FA-cupen og samtidig være i toppsjiktet blant verdens beste klubber i dems verste sesong "på lenge" (haha).

 

Note to self: Ikke ta det guttorm presser ut så alt for seriøst.

 

Er det det som er svaret folk tror på? Hvorfor gjør da Chelsea og Arsenal en like dårlig sesong. Synes det er et lite sannsynlig sammentreff

 

Tror derfor svaret ligger et annet sted. Som i at lagene som har tatt flere poeng fra topplagene har blitt bedre

 

Det stemmer også med at england er med i lagene som henger med i CL

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Forventet ikke noe annet enn tap, men sykt kjipt å ikke få med oss noe idag heller. Det var enda bra at vi "bare" tapte med 1 mål, slik at målforskjellen er nogenlunde intakt. Det kan bli viktig mot slutten.

 

Var det noen andre som så hvordan lagmoral og spill hevet seg med en gang "kaptein" Matthew Upson gikk ut? Faen for en drittspiller. Blir lei meg på Arsenals vegne om ryktene rundt Upson til Arsenal stemmer.

 

Nå er det must win mot Blackburn hjemme neste. Vinner vi den, så blir det enda en matchball borte mot Wigan. Vi må ha 4 poeng ut av de matchene der. Så får vi gi alt og ta Sunderland hjemme. Det ser veldig mørkt ut, men absolutt alt er opp til oss selv.

Lenke til kommentar

Til dere United supportere, laget som vinner ligaen, vinner fortjent. Dersom dere ser på Antall tap og uavgjort dere har i år, så ser dere kanskje at jeg har et poeng.

 

Vel niko, som jeg har sagt tidligere, fallhøyden deres er stor.

 

Faktisk kan dere ende opp uten noe, så akkurat hvor store prestasjonene er kan jo diskuteres enn så lenge.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Siste setningen skjønte eg ikke guttorm. Hvertfall ikke noen sammenheng til denne diskusjonen.

 

For å forklare mitt innlegg over her så sier du omtrent at United ikke har fortjent å vinne PL fordi de er så dårlige, og dette argumenterer du faktisk med at de ikke har vunnet noe enda.

 

I samme slengen så må eg da få spørre: Pr. dags dato utifra resultatene så langt i PL: hvem har fortjent det mer enn United? De som har tatt enda færre poeng til nå i PL? Den bite eg ikke på. Det er bare piss fra A til Å.

 

Det laget som har flest poeng på slutten har fortjent det uansett. Fordi hvis laget på topp har spilt så uendelig dårlig og gått på så mange tap at de ikke fortjener seieren så har jo pinadø laga under gjort det enda dårligere.

 

Du må ikke glemme at flere av lagene som har tatt poeng mot united har tatt poeng mot de andre lagene også. Du kaller det å svikte av de andre lagene, mens United har med de samme poengtapene, bare færre, ikke gjort seg fortjent til å vinne PL?

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...