Golf'ern Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Nei. Tror du tenker på golden boot-prisen. nei sånn prestasjonsmessig Salah fikk den ja såklart. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Er det enda håp for Stoke tror dere? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 City med over 500 pasninger etter første omgang. Over 80% ballinnehav. City er veldig gode mot dårlige lag. De ser ekstra gode ut da. Som forventet ble det verre når de møtte noen som torde/evnet å møte med med aggressivt press i CL. Dette innlegget var ikke ment for å skryte opp Liverpool, forøvrig. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Ikke ofte du og jeg er enige om noe, men det må bli De Bruyne for meg også Korrupte greier, useriøst at De Bruyne ikke ble årets spiller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Forklar gjerne. Salah vinner selvfølgelig fullt fortjent. 40 målpoeng for et lag som har scort 80 mål. Mao, han er involvert i 50% av Liverpools scoringer denne sesongen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Salah er ett mål unna å være tidenes spiller i PL. Såklart skal han vinne. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Skal han bli tidenes spiller må han gjøre det samme noen sesonger til, og faktisk vinne noe først. Men helt klart oppe der blant de beste enkeltsesongene vi har sett av en spiller de siste 30 årene Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Salah er ett mål unna å være tidenes spiller i PL. Såklart skal han vinne. Det var da voldsomt. Årets spiller, helt fortjent. Tidenes spiller i Pl? Ikke etter en sesong. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) Salah er ett mål unna å være tidenes spiller i PL. Såklart skal han vinne. Han er ett mål unna å ha tidenes sesong i PL. Endret 23. april 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Jeg synes det er fullt fortjent at Salah vinner denne prisen, men jeg skjønner ikke helt at så mange mener det hadde vært useriøst å gi prisen til DeBreune heller. Det er ikke bare målpoengene som avgjør hvor god en spiller er. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Salah er ett mål unna å være tidenes spiller i PL. Såklart skal han vinne. Han er ett mål unna å ha tidenes sesong i PL. Han er ett mål unna å ha flest mål i én PL-sesong. Det er noe helt annet enn det å ha tidenes sesong eller det å være tidenes PL-spiller. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Selvfølgelig er du det. lol 8 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Tja, skulle Liverpool vinne CL er han en ekte utfordrer for gullballen. Kanskje ikke tidenes prestasjon i ligaen siden han ikke har bært Liverpool til trofeer, men man kan ikke nekte for at Salah har vært en av årets beste spillere både nasjonalt og internasjonalt. Fantastisk sesong! Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Det er vel ingen som er uenige i at Salah har vært en av sesongens beste spillere (også internasjonalt), men jeg ser ikke helt hvorfor det skal bety at han er tidenes PL-spiller - med mindre dere mener at han er bedre enn andre kandidater har vært tidligere (her er det nok mange som har bedre oversikt enn meg). Mulig han kan bli det, men da må han ha flere gode sesonger (som ikke trenger å være like gode som denne, selvfølgelig). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Ingen gjennom tidene har puttet like mange mål som ham (hvis han putter 1 til på 4 kamper) . Da er han jo tidenes beste. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Ja, da er han tidenes beste målscorer i løpet av en 38-kampers sesong. Er jo ingen automatikk i at det betyr at han er tidenes beste spiller i toppdivisjonen i England gjennom tidene.... 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Jeg synes det er fullt fortjent at Salah vinner denne prisen, men jeg skjønner ikke helt at så mange mener det hadde vært useriøst å gi prisen til DeBreune heller. Det er ikke bare målpoengene som avgjør hvor god en spiller er. Det er ikke bare målene til Salah, han har også en del assists og han har heller ikke vært noen luksusspiller som kun jobber fremover for Liverpool. Fullt fortjent at han fikk prisen etter min mening. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Tidenes beste enkeltsesong kan han klare, men det er da veldig langt igjen til tidenes beste spiller i Premier League. Ingen kan seriøst mene det. Da må han levere flere omtrent like gode sesonger som denne, og mer til. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Vi får være enige om å være uenige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå