Scarvo Skrevet 21. april 2018 Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 Jeg har selvsagt ikke lov til å svare da Fulham er laget jeg holder med Bare sånn til info. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2018 Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 Birmingham - WBA - Wolves blir vel omtrent som Oslo/Enga - Stabæk - Drammen/Godset. Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. april 2018 Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 En ting jeg lurer på etter kampen i dag. Pogba var god. Veldig god. Fysikken og teknikken gjorde at han sammen med Matic kledde av Dembele. Hvorfor er han tilsynelatende - jeg ser ikke så mange United-kamper - ikke like rå hele tida? Forventer folk for mye? Synes han har fått for mye kritikk. Dagens kamp var ikke noe over det vi vanligvis ser av han, ganske gjennomsnittlig egentlig. Problemet har litt vært at Mourinho oftest spiller han i 4231, tospann med Matic (pga han ikke fikk 433 med Matic - Pogba - Herrera til å fungere i starten av sesongen). Så han har stort sett alltid hatt et veldig stort defensivt ansvar denne sesongen, og dermed ikke den friheten han hadde i Juventus. Og det er nesten bare de offensive kvalitetene mediene har vurdert han utifra. De vil ha langskudd som går i mål, assists og at han stort sett befinner seg på øvre halvdel av midtbanen og skaper sjanser. Men det er ikke slik Mourinho har brukt han. Når det er sagt. Så hadde han en dårligere periode i des-feb, kanskje 3-4 (av totalt 13) kamper (+ mot Sevilla) der han gjorde mindre gode kamper, så noe av kritikken har vært vel fortjent. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. april 2018 Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 Fulham. Kun pga. Mitrovic. Satser på å beholde han hvis vi rykker opp. Dersom det derimot blir en ny sesong i Championship forsvinner karen fort. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. april 2018 Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 Jeg håper at Newcastle beholder han, men med Benitez som manager skjer jo ikke det. Og det er synd. Fet fyr! 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. april 2018 Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 Det benitez har fått til m det "sarvet" av en tropp i nordøst. Hadde rafa gjort det godt m fenway som eigarar lurer eg på. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. april 2018 Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 Jeg håper at Newcastle beholder han, men med Benitez som manager skjer jo ikke det. Og det er synd. Fet fyr! Fet er han, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. april 2018 Rapporter Del Skrevet 22. april 2018 Southampton snytt for mål, merkelig dømming. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2018 Rapporter Del Skrevet 22. april 2018 Jaggu bra Chelsea og United kjempet så hardt for å slippe VAR neste sesong. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2018 Rapporter Del Skrevet 22. april 2018 Det er jo VAR I FA-cupen? 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2018 Rapporter Del Skrevet 22. april 2018 (endret) City med over 500 pasninger etter første omgang. Over 80% ballinnehav. Endret 22. april 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 22. april 2018 Rapporter Del Skrevet 22. april 2018 Når i kveld avgjøres årets spiller? Og kan man følge med et sted? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. april 2018 Rapporter Del Skrevet 22. april 2018 (endret) Jaggu bra Chelsea og United kjempet så hardt for å slippe VAR neste sesong. Ikke akkurat bare de klubbene som stemte mot. Ville vært en katastrofe med VAR i ligaen allerede neste sesong. Det må innføres mer gradvis og testes grundigere som det har blitt gjort i FA-cupen. Har skjedd fryktelig mye rart i Italia, Tyskland og andre land og ligaer med VAR denne sesongen, som viser at det fortsatt er en vei å gå. Endret 22. april 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. april 2018 Rapporter Del Skrevet 22. april 2018 City med over 500 pasninger etter første omgang. Over 80% ballinnehav. City er veldig gode mot dårlige lag. De ser ekstra gode ut da. Som forventet ble det verre når de møtte noen som torde/evnet å møte med med aggressivt press i CL. 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. april 2018 Rapporter Del Skrevet 22. april 2018 Når i kveld avgjøres årets spiller? Og kan man følge med et sted? ''Fra kl. 22.30 (!) norsk tid er seremonien i London, og den sendes direkte på @PFA på Twitter. Vi kommer til å følge den her på liverpool.no også utover kvelden.'' Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2018 Rapporter Del Skrevet 22. april 2018 Det må jo bli Salah! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2018 Rapporter Del Skrevet 22. april 2018 Eneste reelle alternativet er KDB. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. april 2018 Rapporter Del Skrevet 22. april 2018 Kun Salah som er aktuell for den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2018 Rapporter Del Skrevet 22. april 2018 (endret) Nei. Tror du tenker på golden boot-prisen. Endret 22. april 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 22. april 2018 Rapporter Del Skrevet 22. april 2018 Og det ble salah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå