Snikpellik Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Hva er kilden til lista? DailyMail postet en topp fem over de raskeste engelske spillerne denne sesongen, og tallene stemmer ikke med den lista. Ikke at jeg betviler det, og rekkefølgen er den samme, men hadde vært kult å vite hvor tallene kommer fra Kilden var daily mail 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Rashford hadde vel toppfart på 35.2kmt i fjorsesongen, rart han ikke er på lista i år også. Ikke for det, godt mulig lista er korrekt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Hva er kilden til lista? DailyMail postet en topp fem over de raskeste engelske spillerne denne sesongen, og tallene stemmer ikke med den lista. Ikke at jeg betviler det, og rekkefølgen er den samme, men hadde vært kult å vite hvor tallene kommer fra Kilden var daily mail Iknow, it's weird.. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5638473/Premier-Leagues-quickest-players-revealed-Mo-Salah-ranks-18th.html Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Koscielny såpass rask? Det trodde jeg ikke. Alltid vært rask. Men før var han enda kjappere, djevelsk til å være en stopper. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Joda, han er vel raskere enn jeg har trodd. Ikke at jeg syns han er treig, men at han var såpass kjapp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Glad wba rykker ned. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Jepp, de står for gørr kjedelig fotball og kommer ikke til å bli savnet. Samme gjelder stoke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Stuart attwell er håpløs dommer Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Med mindre Aston Villa rykker opp (direkte kan bli tøft, men kvalik er nesten sikra nå), så får vi ingen lag fra Birmingham, den nest største byen i England, i PL neste sesong. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Eller engelsk landlagssjef?Han har sagt tidligere at han er lite intersert i å se på VM fordi han mener kvalitetet er lavere enn for eksempel CL kamper. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Med mindre Aston Villa rykker opp (direkte kan bli tøft, men kvalik er nesten sikra nå), så får vi ingen lag fra Birmingham, den nest største byen i England, i PL neste sesong. Vel, møkkalaget WBA kan rykke ned og bli der en stund. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Ja, for all del, de må gjerne rykke ned. Men det blir litt merkelig på en måte (kanskje mer for de som bor der da). Mulig det bare er jeg som klarer å legge merke til slikt (og henge meg opp i det). Lenke til kommentar
toreae Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Vet ikke hvor stort område du tar med, men ja. Regner du med Stoke også? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Tenker i utgangspunktet på klubbene Birmingham, Aston Villa og West Bromwich (de dukka opp i sammenheng med en quiz en gang for mange år siden). Stoke er jo langt unna. Men Wolwerhampton rykker jo etter all sansynlighet opp, og de er helt på grensa. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) En ting jeg lurer på etter kampen i dag. Pogba var god. Veldig god. Fysikken og teknikken gjorde at han sammen med Matic kledde av Dembele. Hvorfor er han tilsynelatende - jeg ser ikke så mange United-kamper - ikke like rå hele tida? Forventer folk for mye? Endret 21. april 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Tenker i utgangspunktet på klubbene Birmingham, Aston Villa og West Bromwich (de dukka opp i sammenheng med en quiz en gang for mange år siden). Stoke er jo langt unna. Men Wolwerhampton rykker jo etter all sansynlighet opp, og de er helt på grensa. Wolwerhampton er vel en ganske stor by og område "in its own right"? Kommer folk fra Birmingham-området til å regne det laget som sitt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Hvem vil dere ha opp til Premier League sammen med Wolves? Cardiff eller Fulham? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Tenker i utgangspunktet på klubbene Birmingham, Aston Villa og West Bromwich (de dukka opp i sammenheng med en quiz en gang for mange år siden). Stoke er jo langt unna. Men Wolwerhampton rykker jo etter all sansynlighet opp, og de er helt på grensa. Wolwerhampton er vel en ganske stor by og område "in its own right"? Kommer folk fra Birmingham-området til å regne det laget som sitt? Det aner jeg ikke. Som sagt, jeg har det bare fra en quiz en gang. Sånt som fester seg på hjernen min av og til. Har ikke satt meg noe mer inn i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå