Sexylubb1 Skrevet 17. april 2018 Rapporter Del Skrevet 17. april 2018 Forøvrig, hadde Alli fått straffe på samme måte som Brighton i dag hadde det blitt ramaskrik. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 17. april 2018 Rapporter Del Skrevet 17. april 2018 Spurs greit tamme, dommeren må lære seg å bruke fordel. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. april 2018 Rapporter Del Skrevet 17. april 2018 (endret) Forøvrig, hadde Alli fått straffe på samme måte som Brighton i dag hadde det blitt ramaskrik. Klart det hadde, han har fått mange billige straffer og også en del for skuespill. Han har bare seg selv å takke neste gang han roper ulv. Endret 17. april 2018 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. april 2018 Rapporter Del Skrevet 17. april 2018 Spurs greit tamme, dommeren må lære seg å bruke fordel. Hadde grei kontroll. Banen (sklir i alle avslutninger) + idioten Aurier (tredje straffen denne sesongen) hindret seier. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. april 2018 Rapporter Del Skrevet 17. april 2018 Spurs kan vel ikke være fornøyd med 1-1 i denne? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Nei, åpenbart ikke. Lenke til kommentar
NorQuack Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Hvis Liverpool vinner CL, og Arsenal EL, da havner Tottenham utenfor CL uansett? Etter som jeg skjønner så får da Liverpool fem plasser (som med Manchester United i fjor) Om Liverpool havner utenfor top fire så er jeg usikker på hvem som får det Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Bournemouth-Man United i kveld. Stiller samme spørsmål som jeg gjorde før gårsdagens kamp. Kan the Cherries stikke kjepper i hjulene til Jose og hans mannskap? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Hvis Liverpool vinner CL, og Arsenal EL, da havner Tottenham utenfor CL uansett?Etter som jeg skjønner så får da Liverpool fem plasser (som med Manchester United i fjor)Om Liverpool havner utenfor top fire så er jeg usikker på hvem som får det Liverpool får nok bare en plass okke som. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Bournemouth-Man United i kveld. Stiller samme spørsmål som jeg gjorde før gårsdagens kamp. Kan the Cherries stikke kjepper i hjulene til Jose og hans mannskap? Selvfølgelig kan de det, det er Premier League. Omtrent alle lag kan slå alle lag. Bournemouth er også med seier så godt som sikra mot nedrykk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Bournemouth har slått både Chelsea og arsenal så ingen lett match. King "pleier" å nette mot topplagene også, blir nok mye skralltropp fra United siden de skal til Wembley i helga Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Bournemouth har slått både Chelsea og arsenal så ingen lett match. King "pleier" å nette mot topplagene også, blir nok mye skralltropp fra United siden de skal til Wembley i helga Arsenal har tapt nesten alle bortekampene sine denne sesongen, så det er en elendig målestokk Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Tror dere King kommer på scoringslista? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 (endret) Edit: dette er altså stemt av spelarane sjølv. Endret 18. april 2018 av Whiteshit Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Vanskelig å være uenig med den lista der ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 (endret) Eriksen og Aguero er diskuterbart etter min mening. Muligens også Alonso. Eriksen og Aguero byttet ut Kante og Fernadinho eller Kante og Sane/Sterling. Endret 18. april 2018 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Var kun Alonso, og kanskje til dels Silva (som kaaanskje har fått litt supportvotes pga situasjonen på privaten?). Sterling og Sane må vel ha vore med til døra iallefall. Føler Eriksen og Aguero er bankers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Føler eneste grunnen til Aguero er på lista er laget, er fordi det har vært ei greie at han aldri har vært det før. Ironisk nok så er det langt i fra hans beste sesong når han til syvende og sist blir stemt inn på årets lag. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Har du sett statistikken til City med vs uten Silva? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Delph burde blitt årets venstre back ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå