Snikpellik Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Jo? Alle fra Stokke heier på Stoke. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Jo? Alle fra Stokke heier på Stoke. Hvis bare verden hadde vært så enkel. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Stemmer det, han er vel passe misførnøyd for tiden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Mange Stoke-fans er nok det. Var selv i samme situasjonen med mitt lag for noen sesonger siden. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Stoke skal være fornøyd med at de har klart seg såpass lenge i PL. Merkedag den dagen de rykker ned Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Stemmer det, han er vel passe misførnøyd for tiden.Var strålende fornøyd når mHughes fikk fyken, usikker om Lambert har ut sesongen kontrakt eller langtids. Er det sistnevnte er han ikke like fornøyd ? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Fridtjof Wilborn har vel også sagt at han er Stoke-supporter. Men det er sikkert 10-15-år siden jeg hørte han sa det på TV på ett eller annet talkshow, så mulig jeg husker feil Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Han var i alle fall det for 10-15 år siden Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Tilbake til fotball nå hehe Wolverhampton kan sikre opprykket veldig snart. Hva tenker dere om å få ulvene tilbake på toppnivå? Lenke til kommentar
sector Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Wolves blir vel en sesong oppe da, før det bærer rett ned igjen. Jojo-lag. Men noen må jo rykke ned også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Herjer som enormt i championship. Har en svært god stall og spennende manager. Tipper topp 12 neste sesong på de, lett. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Wolves dominerer i år ja. Øvre halvdel bør være mulig som dere nevner. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Er et ufyselig lag som jeg håper rykker rett ned igen, dessverre skjer nok ikke det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) https://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/En-Walt-Disney-plan-skal-gjore-Manchester-City-storst-i-verden---Trolig-fotballens-mest-umoralske-eiere-253106b.html En «Walt Disney-plan» skal gjøre Manchester City størst i verden: - Trolig fotballens mest umoralske eiere Selv klarer jeg ikke å se sjarmen med engelsk ball, mye pga problemene de har skapt for seg selv med å la private ta over klubbene å behandle de som ett konsert som kun har ett mål, å tjene penger. Endret 10. april 2018 av PatSharpX Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Er et ufyselig lag som jeg håper rykker rett ned igen, dessverre skjer nok ikke det. Er det grunnet at de denne sesongen har kjøpt seg til suksess? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Er et ufyselig lag som jeg håper rykker rett ned igen, dessverre skjer nok ikke det. Er det grunnet at de denne sesongen har kjøpt seg til suksess? Ikke bare at de har kjøpt seg til suksess, det er det mange som gjør, men at det er Jorge Mendes playground. At en agent mer eller mindre eier og styrer en klubb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Må nå bare få holde på. Er temmelig viktig for kane så da er det viktig for tottenham Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Er et ufyselig lag som jeg håper rykker rett ned igen, dessverre skjer nok ikke det. Er det grunnet at de denne sesongen har kjøpt seg til suksess? Ikke bare at de har kjøpt seg til suksess, det er det mange som gjør, men at det er Jorge Mendes playground. At en agent mer eller mindre eier og styrer en klubb. Ja ser poenget ditt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå