Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Stemmer det, han er vel passe misførnøyd for tiden.

Var strålende fornøyd når m

Hughes fikk fyken, usikker om Lambert har ut sesongen kontrakt eller langtids. Er det sistnevnte er han ikke like fornøyd ?

Lenke til kommentar

https://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/En-Walt-Disney-plan-skal-gjore-Manchester-City-storst-i-verden---Trolig-fotballens-mest-umoralske-eiere-253106b.html

En «Walt Disney-plan» skal gjøre Manchester City størst i verden: - Trolig fotballens mest umoralske eiere

Selv klarer jeg ikke å se sjarmen med engelsk ball, mye pga problemene de har skapt for seg selv med å la private ta over klubbene å behandle de som ett konsert som kun har ett mål, å tjene penger. 

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Er et ufyselig lag som jeg håper rykker rett ned igen, dessverre skjer nok ikke det. 

Er det grunnet at de denne sesongen har kjøpt seg til suksess? :)

Ikke bare at de har kjøpt seg til suksess, det er det mange som gjør, men at det er Jorge Mendes playground. At en agent mer eller mindre eier og styrer en klubb. 

Lenke til kommentar

Er et ufyselig lag som jeg håper rykker rett ned igen, dessverre skjer nok ikke det. 

Er det grunnet at de denne sesongen har kjøpt seg til suksess? :)

Ikke bare at de har kjøpt seg til suksess, det er det mange som gjør, men at det er Jorge Mendes playground. At en agent mer eller mindre eier og styrer en klubb. 

Ja ser poenget ditt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...