Scarvo Skrevet 6. april 2018 Rapporter Del Skrevet 6. april 2018 Tar Manchester City poengrekorden til Chelsea? (95) Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. april 2018 Rapporter Del Skrevet 6. april 2018 Uten tvil, de tar nok over 100 også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2018 Rapporter Del Skrevet 6. april 2018 Huff, så kjedelig! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. april 2018 Rapporter Del Skrevet 6. april 2018 Uten tvil, sjarmen med PL forsvinner litt når poengrekorden ikke er ganske lav lenger, men meget høy som den ser ut til å bli Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. april 2018 Rapporter Del Skrevet 6. april 2018 Sjarmen forsvinner? I år har ett lag vært bortimot uslåelig, og det er 3 år siden de vant sist. Sjarmen er maks tilstedet spør du meg ? 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. april 2018 Rapporter Del Skrevet 6. april 2018 Skjønner heller ikke hva dette har å si for sjarmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2018 Rapporter Del Skrevet 6. april 2018 Uten tvil, sjarmen med PL forsvinner litt når poengrekorden ikke er ganske lav lenger, men meget høy som den ser ut til å bliVar mye bedre på 90-tallet og starten av 2000-tallet si. Masse met mer sjarm da. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. april 2018 Rapporter Del Skrevet 6. april 2018 Stort sett sjarmerende hver gang Manchester United ikke vinner serien! 5 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. april 2018 Rapporter Del Skrevet 6. april 2018 City er et svært usjarmerende lag og klubb, det er vel omtrent alle enige om. Jeg har ikke så mye tro på at det skal bli sånn at de drar fra «hvert år», som Bayern eller PSG. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. april 2018 Rapporter Del Skrevet 6. april 2018 Sjarmen forsvinner? I år har ett lag vært bortimot uslåelig, og det er 3 år siden de vant sist. Sjarmen er maks tilstedet spør du meg At ett lag valser gjennom ligaen og vinner nesten hver kamp er det lite sjarm i. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. april 2018 Rapporter Del Skrevet 6. april 2018 Det er jeg helt enig i. De fleste gangene United vant, var det ikke fullstendig overlegent, og det var sjelden flere år på rad. Om City vinner overlegent igjen neste sesong og det blir mindre kamp om gullet mister selvfølgelig Premier League litt sjarm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Sitter å ser på premier League legends på netflix. Anbefales, mye sjarm. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Patetisk gjeng de som angrep bussen. Men nå som det er sagt, hjernedøde mennesker i UEFA som går etter Liverpool for noe som skjer utenfor stadion. Er det Erna sin feil hvis en høyre velger voldtar et barn i Oslo? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Rimelig sikker på at sikkerheten utenfor stadion er Liverpool FC sitt ansvar under arrangement. 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Enig, du er på villspor her, AllFather. Selvfølgelig er det Liverpool sitt ansvar at motstander har en trygg og sikker tur til stadion. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Lol. Syk analogi også. 3 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Sjarmen forsvinner? I år har ett lag vært bortimot uslåelig, og det er 3 år siden de vant sist. Sjarmen er maks tilstedet spør du meg At ett lag valser gjennom ligaen og vinner nesten hver kamp er det lite sjarm i. Selv om det er laget ditt? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Morsomt for city fans sikkert ja, men sjarmerende tror jeg ikke jeg vil kalle det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 City vinner ikke grunnet kynisk møkkafotball, de vinner på underholdene aggressiv og godt spill. Det i seg selv er sjarmerende Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Morsomt for city fans sikkert ja, men sjarmerende tror jeg ikke jeg vil kalle det.Kanskje jeg misforstår hva du mener med «sjarmerende». Attraktiv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå