Sexylubb1 Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) Etter at Crystal Palace fikk enda en straffe i går prøvde jeg å finne ut hvem som har rekorden for antall straffer på en sesong. Svaret ble Leicester i sesongen de vant ligaen med 13. (#justSpursthings). Morsom trivia: Blackburn fikk 10 det året de vant. På den tiden var det mindre vanlig å få straffer enn nå. Neste på lista hadde 6. Endret 1. april 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Småpent langskudd.Joa. Samtidig ser man jo at nivået i MLS fortsatt er relativt lavt, selvom de satser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Etter at Crystal Palace fikk enda en straffe i går prøvde jeg å finne ut hvem som har rekorden for antall straffer på en sesong. Svaret ble Leicester i sesongen de vant ligaen med 13. (#justSpursthings). Morsom trivia: Blackburn fikk 10 det året de vant. På den tiden var det min dream vanlig å få straffe enn nå. Neste på lista hadde 6. Hvem har flest denne sesongen? Og minst? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Palace har flest med 9. Burnley har færrest med 0. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Skjønte det, ass. Zaha burde vært avblåst for farlig spill. Skyhøy fot og med knottene rett opp. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Etter at Crystal Palace fikk enda en straffe i går prøvde jeg å finne ut hvem som har rekorden for antall straffer på en sesong. Svaret ble Leicester i sesongen de vant ligaen med 13. (#justSpursthings). Morsom trivia: Blackburn fikk 10 det året de vant. På den tiden var det min dream vanlig å få straffe enn nå. Neste på lista hadde 6. Hvem har flest denne sesongen? Og minst? Everton er nr 2 på lista med 8. Ingen av topplagene har fått spesielt mange straffer denne sesongen. City har flest med 6. Liverpool er laget som har fått flest straffer i PLs historie. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 litt spesielt at et lag i nedrykkstriden har flest straffer. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Tre av dem er Calvert-Lewin, og av de er to stykker klare dives. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 litt spesielt at et lag i nedrykkstriden har flest straffer.Benteke bommer jo på et par, hjelper lite da Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 litt spesielt at et lag i nedrykkstriden har flest straffer.Benteke bommer jo på et par, hjelper lite da og den mot City som kostet 2 poeng, Benteke er jo blitt en håpløs spiller forøvrig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Hvorfor tok ikke Auba den siste straffa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Lacaztte ville sikkert ta den selv. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Aubameyang ga den fra seg. “I know that Laca is back and I scored twice, I think it's good for his confidence and that's why.” Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 (endret) Gir han jo selvtillit før kampen mot CSKA. Kan bli viktig. Endret 1. april 2018 av OhEasy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Dritt for Fantasy-laget. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Morata faktisk! Lloris på bærtur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå