Golf'ern Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 5. plassen er det jo ingen som bryr som om og å få. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Ok. La meg formulere meg annerledes. Det er enda åtte kamper igjen av sesongen. Kan Gunners klare å dytte Chelsea ned fra 5 til 6 plass? Setter sjansen på 5%... Endret 15. mars 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Neh, Wenger gives a shit når det gjelder Premier League nå. Går nok all in for å vinne Europa League. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Jeg ser plutselig for meg et scenario der Pool vinner CL men havner på 5. plass, Arsenal vinner EL og Spurs havner på 4... *grøss*Ingen fare. Arsenal vinner aldri EL. ^^ AM er favoritter, men Arsenal er vel eneste reelle utfordrer? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Tror fort Arsenal kan vinne EL Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Jeg ser plutselig for meg et scenario der Pool vinner CL men havner på 5. plass, Arsenal vinner EL og Spurs havner på 4... *grøss*Ingen fare. Arsenal vinner aldri EL. ^^ AM er favoritter, men Arsenal er vel eneste reelle utfordrer? Spøken var meir at ingen stilte spørsmål ved at Liverpool "såklart" vinner CL. =) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Skal mye til. For stor kvalitetsforskjell mellom Arsenal og Atlético, Lazio og Leipzig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Jeg ser plutselig for meg et scenario der Pool vinner CL men havner på 5. plass, Arsenal vinner EL og Spurs havner på 4... *grøss*Ingen fare. Arsenal vinner aldri EL. ^^ AM er favoritter, men Arsenal er vel eneste reelle utfordrer? Spøken var meir at ingen stilte spørsmål ved at Liverpool "såklart" vinner CL. =) Såklart? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Greit. Av utsagnet ditt "Scenario der pool vinner CL og Arsenal vinner EL - ka er mest sansynlig? Sjansen for at Arsenal vinner EL er jo fullt mulig. Men sjansen for at Pool vinner CL? Og iallefall med denne trekninga? Barcelona-Roma Sevilla-Bayern Juventus-Real Madrid Liverpool-Manchester City Smått utrulig.... Det var vitsen.... u aint laughing tho.. ^^ Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Greit. Av utsagnet ditt "Scenario der pool vinner CL og Arsenal vinner EL - ka er mest sansynlig? Sjansen for at Arsenal vinner EL er jo fullt mulig. Men sjansen for at Pool vinner CL? Og iallefall med denne trekninga? Barcelona-Roma Sevilla-Bayern Juventus-Real Madrid Liverpool-Manchester City Smått utrulig.... Det var vitsen.... u aint laughing tho.. ^^ Sjansen for at Arsenal kommer til finalen er større enn at de vinner EL. Liverpool sine sjanser til å vinne CL med trekningen her er faktisk ikke ræva. Liverpool er ikke akkurat et sjansefattig lag og de spiller ikke dårlig fotball mot de store lagene. Uansett, dette blir spennende! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Greit. Av utsagnet ditt "Scenario der pool vinner CL og Arsenal vinner EL - ka er mest sansynlig? Sjansen for at Arsenal vinner EL er jo fullt mulig. Men sjansen for at Pool vinner CL? Og iallefall med denne trekninga? Barcelona-Roma Sevilla-Bayern Juventus-Real Madrid Liverpool-Manchester City Smått utrulig.... Det var vitsen.... u aint laughing tho.. ^^ Skjønner fortsatt ikke hvor du får det fra at jeg mener Liverpool såklart vinner CL. Jeg la frem et mulig scenario hvor Tottenham kommer på 4. plass men fortsatt ikke havner i CL. Det har jo aldri skjedd før, ikke sant? Med et annet lag som ikke hadde nubbesjans på å vinne CL? Vi Spurs-supportere husker sikkert det året litt bedre enn de fleste. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Greit. Av utsagnet ditt "Scenario der pool vinner CL og Arsenal vinner EL - ka er mest sansynlig? Sjansen for at Arsenal vinner EL er jo fullt mulig. Men sjansen for at Pool vinner CL? Og iallefall med denne trekninga? Barcelona-Roma Sevilla-Bayern Juventus-Real Madrid Liverpool-Manchester City Smått utrulig.... Det var vitsen.... u aint laughing tho.. ^^ Skjønner fortsatt ikke hvor du får det fra at jeg mener Liverpool såklart vinner CL. Jeg la frem et mulig scenario hvor Tottenham kommer på 4. plass men fortsatt ikke havner i CL. Det har jo aldri skjedd før, ikke sant? Med et annet lag som ikke hadde nubbesjans på å vinne CL? Vi Spurs-supportere husker sikkert det året litt bedre enn de fleste. Jeg husker det godt og Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Spurs har liksom fått det litt i det siste. Beste laget det året Leicester blir alles kjæledegge, mister CL fordi Chelsea ut av det blå vinner CL samtidig som det rakner for dem. Skjer sikkert igjen liksom. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Greit. Av utsagnet ditt "Scenario der pool vinner CL og Arsenal vinner EL - ka er mest sansynlig? Sjansen for at Arsenal vinner EL er jo fullt mulig. Men sjansen for at Pool vinner CL? Og iallefall med denne trekninga? Barcelona-Roma Sevilla-Bayern Juventus-Real Madrid Liverpool-Manchester City Smått utrulig.... Det var vitsen.... u aint laughing tho.. ^^ Skjønner fortsatt ikke hvor du får det fra at jeg mener Liverpool såklart vinner CL. Jeg la frem et mulig scenario hvor Tottenham kommer på 4. plass men fortsatt ikke havner i CL. Det har jo aldri skjedd før, ikke sant? Med et annet lag som ikke hadde nubbesjans på å vinne CL? Vi Spurs-supportere husker sikkert det året litt bedre enn de fleste. Eg klarer tydeligvis ikkje å få fram at "sjølsagt vinner ikkje pool CL". Det "morsomme" var at eg kun meinte at Arsenal ikkje kunne vinne EL. Sidan det var alt eg skreiv i den første posten... Vi lar den gå. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Greit. Av utsagnet ditt "Scenario der pool vinner CL og Arsenal vinner EL - ka er mest sansynlig? Sjansen for at Arsenal vinner EL er jo fullt mulig. Men sjansen for at Pool vinner CL? Og iallefall med denne trekninga? Barcelona-Roma Sevilla-Bayern Juventus-Real Madrid Liverpool-Manchester City Smått utrulig.... Det var vitsen.... u aint laughing tho.. ^^ Skjønner fortsatt ikke hvor du får det fra at jeg mener Liverpool såklart vinner CL. Jeg la frem et mulig scenario hvor Tottenham kommer på 4. plass men fortsatt ikke havner i CL. Det har jo aldri skjedd før, ikke sant? Med et annet lag som ikke hadde nubbesjans på å vinne CL? Vi Spurs-supportere husker sikkert det året litt bedre enn de fleste. Kom ikke Everton på 4 i 2004/5, men kom ikke til CL pga Liverpool som vant det året? Endret 16. mars 2018 av oOF Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Det var vi som starta det uføret ja med å vinne i 05 men havne utafor topp4 i samme sesong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Greit. Av utsagnet ditt "Scenario der pool vinner CL og Arsenal vinner EL - ka er mest sansynlig? Sjansen for at Arsenal vinner EL er jo fullt mulig. Men sjansen for at Pool vinner CL? Og iallefall med denne trekninga? Barcelona-Roma Sevilla-Bayern Juventus-Real Madrid Liverpool-Manchester City Smått utrulig.... Det var vitsen.... u aint laughing tho.. ^^ Skjønner fortsatt ikke hvor du får det fra at jeg mener Liverpool såklart vinner CL. Jeg la frem et mulig scenario hvor Tottenham kommer på 4. plass men fortsatt ikke havner i CL. Det har jo aldri skjedd før, ikke sant? Med et annet lag som ikke hadde nubbesjans på å vinne CL? Vi Spurs-supportere husker sikkert det året litt bedre enn de fleste. Kom ikke Everton på 4 i 2004/5, men kom ikke til CL pga Liverpppol som vant det året?De tapte kvalikken. Det kan jo ikke liverpool klandres for? Liverpool kom in på første kvalikkrunde. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Southampton hentet Mark Hughes?? Hvor mange avdanka gamle engelske managere skal få lov til å få ny jobb i PL i år? Hodgson, Moyes, Big Sam, Pardew og nå Hughes. Hva blir det neste? Harry Redknapp tar over for Arsene Wenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå